ICE-Spirit Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ben er weer! En weer even leergierig als ervoor Maar nu, ik heb dus een heel admin eiland gemaakt, maar ik weet nooit precies goed waar het ligt. Hoe maak ik een cmd bv : /fort zodat er op mijn minimap een reed tekentje verschijnt dat me leid naar dat preciese checkpoint? Over de coordinaten moet je je geen zorgen maken, ik heb gwn een voorbeeldje nodig. Greetzz from London. ICE Reageren
Las Vegas Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Off-topic is het een FS of GM als het een FS wil ik hem ook wel :$ Reageren
WackoX Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) Als jij me de spawn coordinaten geeft maak ik wel een scriptje voor je EDIT: het scriptje is al af en werkt, nu moet jij de coordinaten nog geven Hoe kom ik aan coordinaten: 1. Ga eerst naar de plek waar je wilt dat je staat als je /fort doet 2. Sta goed! en type nu /save 3. Er komt niks in beeld, ga nu naar de hoofd map van je GTA 4. er is een .txt bestandje genaamt ''savedpositions'' en open hem. 5. Kopier die hele regel en vertel het hier! Bewerkt: 25 september 2007 door Danny_k Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Maar, het zijn een paar objecten enzo, die in de lucht staan, dus ik kan je niet direct de coordinaten geven. Vul maar gwn wat in. THX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.