The GamerII Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Omdat deze PC die ik nu heb onderhand elke maand kapot is, krijg ik dus een nieuwe PC. Ik wil graag een PC met veel RAM geheugen, en een héééele goeie videokaart, omdat ik echt de grootste en mooiste games op de PC wil gaan spelen. Iemand idee? Ik heb alleen de PC zelf nodig, Sound system+Beeldscherm is er al. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Wat is je budget? Dat zou erg handig zijn met het samenstellen van de PC zelf Greetz Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 400/500 euro. 't Is een beetje weinig, maar verder zou ik eigelijk niet willen gaan. Reageren
T@rget Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Niet lullig bedoelt, maar dan kun je die héééééééééééééle goeie video kaart van je nog niet eens betalen Reageren
xgaming Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Een Saphhire Radeon X1950 wel. Goede DX9 kaart. Reageren
SamShine Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Waarschijnlijk het beste systeem wat je voor € 500 kan halen, rechtstreeks van het forum van Gamez.nl (klik). Kast : MS Tech LC-182, Zwart - €26,48 Voeding : Chieftec Antec Basiq, 350 Watt - €33,76 Moederbord : GigaByte GA-M61PM-S2 - €59,42 RAM geheugen : Kingston 2048 MB, DDR2, PC5300, dual-channel - €69,44 Processor : AMD Athlon X2 4400+ (65nm) - €78,37 Grafische kaart : Sapphire Radeon x1950xt, 256mb- €165,03 Harddisk : Seagate Barracuda 160gb, 7200 rpm, 8 MB - €50,05 DVD-Rewriter : Samsung SH-S203B, zwart - €27,31 Totaal : €509,86 Dit is zonder assamblage (in elkaar zetten, kost € 50,-) en Windows, maar hij is het wel waard. Hiermee kan je Crysis waarschijnlijk wel draaien op medium, dus de rest van alle mogelijk games die er nu verkrijgbaar zijn ook. Ik raad je ook die link aan (nogmaals; klik), voor wat meer informatie. Je kan beter wat meer geld uittrekken aan een PC dan te weinig, zeker als je ermee wilt gaan gamen. Want anders zit je dalijk met de aangebakken peren. Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Prachtig, precies wat ik een beetje wilde. Eigelijk wilde ik niet een in elkaar gebouwde PC, maar zo erg is dat nou ook weer niet Reageren
xgaming Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Als je samensteld krijg je meer waar voor je geld. Enigste nadeel dat er dan nu geen OS en assemblage bij zit. Kan wel maar dat kost extra geld... Ik hoop dat je wat van computers weet. Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ja, ik weet wel wat van PC's. Maar ik kan zelf niet echt computers in elkaar zetten. Reageren
xgaming Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ja, ik weet wel wat van PC's. Maar ik kan zelf niet echt computers in elkaar zetten. Probleem bij mij ook Nouja ik heb er al 3 in elkaar gezet (dit jaar) gewoon de boekjes volgen. 1. AARD je aan bijv. verwarming, zodat statische elctriciteit weg is. 2. Bouw moederbord in 3. Bouw voeding in 4. Zet CPU erin 5. Zet je werkgeheugen in de bankjes 6. Bouw HDD in 7. Bouw DVD drive in 8. Stekkers aansluiten (met behulp van boekjes; voeding en moederbord) 9. Controleer alles voor de zekerheid 10. Klaar Dit is het zo'n beetje waar je op moet letten. Reageren
SamShine Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ja, ik weet wel wat van PC's. Maar ik kan zelf niet echt computers in elkaar zetten. Probleem bij mij ook Nouja ik heb er al 3 in elkaar gezet (dit jaar) gewoon de boekjes volgen. 1. AARD je aan bijv. verwarming, zodat statische elctriciteit weg is. 2. Bouw moederbord in 3. Bouw voeding in 4. Zet CPU erin 5. Zet je werkgeheugen in de bankjes 6. Bouw HDD in 7. Bouw DVD drive in 8. Stekkers aansluiten (met behulp van boekjes; voeding en moederbord) 9. Controleer alles voor de zekerheid 10. Klaar Dit is het zo'n beetje waar je op moet letten. Ik vind dat je dat risico niet moet nemen, want je loopt wel met hardware troepjes van € 500,- te spelen, en als je dan wat verkeerd doet.. Als er wat kapot gaat ben je de sjaak, terwijl alles risicoloos voor € 50,- niks is, lijkt me. Reageren
-Roy- Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ja, ik weet wel wat van PC's. Maar ik kan zelf niet echt computers in elkaar zetten. Probleem bij mij ook Nouja ik heb er al 3 in elkaar gezet (dit jaar) gewoon de boekjes volgen. 1. AARD je aan bijv. verwarming, zodat statische elctriciteit weg is. 2. Bouw moederbord in 3. Bouw voeding in 4. Zet CPU erin 5. Zet je werkgeheugen in de bankjes 6. Bouw HDD in 7. Bouw DVD drive in 8. Stekkers aansluiten (met behulp van boekjes; voeding en moederbord) 9. Controleer alles voor de zekerheid 10. Klaar Dit is het zo'n beetje waar je op moet letten. Ik vind dat je dat risico niet moet nemen, want je loopt wel met hardware troepjes van € 500,- te spelen, en als je dan wat verkeerd doet.. Als er wat kapot gaat ben je de sjaak, terwijl alles risicoloos voor € 50,- niks is, lijkt me. Als je gewoon een beetje normaal omgaat met je spulletjes kán er niet veel gebeuren. De meeste onderdelen kunnen zelfs nog tegen een stootje... Reageren
xgaming Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Ik vind dat je dat risico niet moet nemen, want je loopt wel met hardware troepjes van € 500,- te spelen, en als je dan wat verkeerd doet.. Als er wat kapot gaat ben je de sjaak, terwijl alles risicoloos voor € 50,- niks is, lijkt me. Ja, dat risico loop je altijd. Die mensen die zo'n computer in elkaar zetten kan ook ineens kapot gaan. Oke, hun vervangen het dan omdat het hún schuld is en niet die van jou. Maar als je de boekjes gewoon volgt (die van ASUS zijn een aanrader, ook de quick connectors, zie je wel als je een ASUS moederbord neem) dan kan er gewoon bijna niks fout gaan. Het is redelijk saai dat stekker aansluit gedeelte maar als je dat hebt gedaan is je pc zogoed als klaar voor gebruik. Als laatste: bouw hem op met iemand die er verstand van heeft, bijvoorbeeld iemand in de familie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.