Jump to content

slinter cell pandora tomorrow

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij Splinter Cell moet je sowieso altijd op een paar dingen letten, zo maak je je het zelf alleen maar gemakkelijker.

• 1. Observeer eerst. Hap dus niet direct als er iemand voor je neus, of binnen bereik staart. Kijk of er nog andere bewakers lopen en volg eventueel diegene die je 'grijpen' wilt. Zo weet je exact zijn route en waar hij stilstaat.
    2. Maak gebruik van de donkere gedeelten. Deze zijn er natuurlijk niets voor niets, en moeten optimaal gebruikt worden.
    3. Kijk daarnaast goed of je ook nog te maken hebt met bijvoorbeeld camerabewaking of mijnen, deze zijn meestal erg listig.
    4. Sleep de lijken altijd weg, deze kunnen anderen waarschuwen of de missie laten falen.
    5. Neem geen onnodige risico's, je hebt meestal tijd genoeg. Glip dus niet even gauw door dat deurtje of door die steeg.

Dit zijn toch wel dingen waar je gewoon op moet letten als je een missie speelt. Let je op deze dingen, dan zal de missie ook wat gemakkelijker gaan, al ligt dat denk ik ook een beetje aan de speelwijze.

Wil je graag tips over bepaalde missies of opdrachten, dan zul je beter moeten uitleggen waar je graag tips en informatie over wilt. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Bij Splinter Cell moet je sowieso altijd op een paar dingen letten, zo maak je je het zelf alleen maar gemakkelijker.
  • 1. Observeer eerst. Hap dus niet direct als er iemand voor je neus, of binnen bereik staart. Kijk of er nog andere bewakers lopen en volg eventueel diegene die je 'grijpen' wilt. Zo weet je exact zijn route en waar hij stilstaat.
    2. Maak gebruik van de donkere gedeelten. Deze zijn er natuurlijk niets voor niets, en moeten optimaal gebruikt worden.
    3. Kijk daarnaast goed of je ook nog te maken hebt met bijvoorbeeld camerabewaking of mijnen, deze zijn meestal erg listig.
    4. Sleep de lijken altijd weg, deze kunnen anderen waarschuwen of de missie laten falen.
    5. Neem geen onnodige risico's, je hebt meestal tijd genoeg. Glip dus niet even gauw door dat deurtje of door die steeg.

Dit zijn toch wel dingen waar je gewoon op moet letten als je een missie speelt. Let je op deze dingen, dan zal de missie ook wat gemakkelijker gaan, al ligt dat denk ik ook een beetje aan de speelwijze.

Wil je graag tips over bepaalde missies of opdrachten, dan zul je beter moeten uitleggen waar je graag tips en informatie over wilt. :Y

ik zit in de tweede misie van het spel en ik ben binnen geraakt als je binnen bent ben je boven daar ik ik alles al gedaan maar beneden binnen zijn er nog drie bewakers 1 kan ik uitschakelen maar de andere tween niet en als je schiet in dat spel waarom is de misie dan gefaald

dupree

Bewerkt: door dupree
Geplaatst:

Het is niet voor niets 'Stealth', je moet zo ongemerkt mogelijk ergens binnendringen. Als je schiet, worden de schoten al van ver gehoord en hebben anderen genoeg tijd om anderen te waarschuwen en weg te komen. Je kunt wel schieten eventueel, maar zorg dan dat er een demper op het geweer zit en zorg dat iemand in één schot neervalt (headshot eventueel) zodat hij niemand kan alarmeren. Zorg er dan ook voor dat er verder niemand is, zodat hij iemand opeens ziet neervallen; die andere weet dan vanzelfsprekend dat er wat loos is.

Je kunt soms ook fluiten om anderen van hun baan te lokken, maak hier ook handig gebruik van. Op deze manier kun je makkelijk langs glippen.

Geplaatst: (bewerkt)
Het is niet voor niets 'Stealth', je moet zo ongemerkt mogelijk ergens binnendringen. Als je schiet, worden de schoten al van ver gehoord en hebben anderen genoeg tijd om anderen te waarschuwen en weg te komen. Je kunt wel schieten eventueel, maar zorg dan dat er een demper op het geweer zit en zorg dat iemand in één schot neervalt (headshot eventueel) zodat hij niemand kan alarmeren. Zorg er dan ook voor dat er verder niemand is, zodat hij iemand opeens ziet neervallen; die andere weet dan vanzelfsprekend dat er wat loos is.

Je kunt soms ook fluiten om anderen van hun baan te lokken, maak hier ook handig gebruik van. Op deze manier kun je makkelijk langs glippen.

hoe kan je een geluidsdemper er op steken in splinter cell pandora tomorrow

Bewerkt: door dupree
Geplaatst:
hoe kan je een geluidsdemper er op steken in splinter cell pandora tomorrow

Het is alweer een tijdje geleden dat ik het spel gespeeld heb, maar kan dit niet gewoon via RMB (Right Mouse Button)? Je moet natuurlijk wel eerst je wapen selecteren uit je inventaris, en dan op RMB klikken. Ik kan me herinneren dat Sam dan een demper op het betreffende pistool zet, waarmee je vrijwel geluidloos kunt schieten. Je kunt het voor de zekerheid nog even nagaan in de opties van het spel, ik neem aan dat het daar wel netjes staat.

Geplaatst:

De demper zit er standaart op, als je op RBM drukt zet je de laser aan. Dit is handig richten maar de bewakers kunnen de laser zien. Ik zou schieten alleen gebruiken om lichten kapot te maken, niet voor bewakers. Wat er bij jou waarschijnlijk is gebeurd is dat je geschoten heb te dicht in de buurt van andere bewakers, die flippen hem dan helemaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...