Jump to content

WoW wil niet opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ga naar je World of Warcraft folder (Normaal C:\Program Files\World of Warcraft) en open het programma Repair. Dan klik op je Reset and Check files. Dan gaat hij hem repareren (Duurt wel even). Als dat niet helpt gewoon ff je WoW opnieuw installeren. Verder kan ik je ook niet helpen want je geeft alleen de informatie dat je een Critical Error krijgt. Daar kan ik ook niet echt veel mee :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Dit staat er dan, ik heb hem opnieuw geinstalleert en komt steeds dit afbeeldingyl7.png

te staan.

Licht het mischien aan bepaalde Drivers?

Want heb mijn PC opnieuw geinstalleert want er was iets kapot dus laten repareren.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:
Dit staat er dan, ik heb hem opnieuw geinstalleert en komt steeds dit afbeeldingyl7.png

te staan.

Licht het mischien aan bepaalde Drivers?

Want heb mijn PC opnieuw geinstalleert want er was iets kapot dus laten repareren.

Hmm. Ik zou het niet echt weten, vraag het hier anders ff: http://forums.wow-europe.com/board.html?fo...11079&sid=1

Je moet wel even met je World of Warcraft account inloggen om een bericht te kunnen plaatsen (Als je op Private servers speelt kan dat niet, maar dan is het ook Warez en mag ik je ook niet verder helpen [ik weet het probleem toch anders niet])

Pffhhhwww man man man, bedankt voor je hulp in iedergeval het is echt IRRITANT, weet iemand anders mischien iets?

Komt het mischien omdat ik mijn PC heb laten repareren?

En dit vond ik op de site van Blizzard (vertaald) :

De programmaneerstortingen wanneer begonnen: Na het controleren dat uw computer aan de minimumsysteemvereisten voldoet, zorg ervoor al uw bestuurders van de computer tot datum zijn. Dan, desinstalleer het programma en voer een hoogtepunt uit opnieuw installeren. 4. Het spel verplettert, en een fout die een. MPQ dossier beschrijft verschijnt: (een voorbeeld het Programma) van de FOUT #131 (0x85100083): C:\Temp\wowupdater\WoW Vrienden & Family\Wow.exe- Dossier: \Data\World\Maps\Kalimdor\Kalimdor.wdt.MPQ betekent een fout die uit een. MPQ dossier voortvloeit dat het vermelde dossier veranderd of bedorven is geworden. Om dit probleem op te lossen, te desinstalleren gelieve Wereld van Warcraft en te installeer het opnieuw dan zodat alle speldossiers met verse versies worden vervangen.

Als je naar Google gaat en typt in WoW Error #131 krijg je veel informatie dus dat er mensen er last van hebben, ik heb repair tool gebruik maar die wil ook niet opstarten, iemand een idee? en nee ik heb geen flutpc deze is heel goed.

Ik denk waar het al aan licht, en dat is omdat ik geen drivers heb geinstalleert, en daarom doet hij het ook niet want bij WoW moet je zoiezo een driver hebben.

Geplaatst:

Als je een nieuwe pc heb, en geen drivers hebt geinstalleerd, dan moet internet het ook niet top doen, en spelen zekern niet. Dan moet je als je een Nvidia videokaart hebt hier heen gaan. Heb je een ATI kaart dan moet je fftjes naar deze site gaam.

Voor Nvidia werkt het als volgt: Ten eerste selcet je wat voor soort grafische kaart het is van Nvidia, in de meeste gevallen een GeForce. Daarna selecteer je de serie (heb je een bv. een 7900GT is het serie 7, een 8600GT dan de 8 serie) vervolgens selecteer je je platform (windows xp, linux etc.) bij Vista moet je fftjes opletten want daar heb je de 32-bit en 64-bit versie. Heb je een dual-core processor is het vanzelf sprekend dat je een 64-bit hebt, heb je een single core dan is het 32-bit, vervolgens de taal en je kan je Driver binnenhalen.

Voor ATI is het hetzelfde geval, selecteer je platform, daarna je serie (wat meestal de Radeon serie is) en vervolgens je serie, let hier er wel ff op dat het niet zoals nivida gaat met het eerste getal, maar echt alle getallen;)

Heb je geen idee welke videokaart je hebt? Ga dan naar Start-->Uitvoeren en type in dxdiag je krijgt dan een scherm met de specificaties van je pc. Onder het tabblad Beeldscherm staat dan je videokaart;)

Is dit niet het geval, verwijder dan je oude drivers bij Start-->Configuratiescherm-->Software en daar je drivers uninstaleren. Zorg er wel dat je doet nadat je je drivers binnen heb. Simpel fftjes je drivers instaleren (als het moet opnieuw opstarten) en dan het nog is proberen.

Veel Suc6:D

Geplaatst:

Ja bedankt voor je super uitleg, die vent van die PC winkel (van reparatie's) zei tegen mij dat het kwam omdat ik mijn drivers niet geinstalleert heb en dat het daardoor niet lukt, hij zei dat het dan de raarste errors kan geven voor spellen als je het wil spelen.

Maargoed ik krijg mijn PC nu binnen (typ nu ergens anders) en dan zal ik eens even checken tot zover bedankt!

• 8 maanden later...
Geplaatst:
Oke maar ik denk dat als je even goed op google ofzo gezocht had dat je er ook wel uit kwam. ^_^

Dude waar denk je dat een forum voor dient?

Geplaatst:
Oke maar ik denk dat als je even goed op google ofzo gezocht had dat je er ook wel uit kwam. ^_^

Dude waar denk je dat een forum voor dient?

Als je er zelf niet uit komt, het hier te kunnen vragen. Niet ff meteen andere alles laten doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...