Twenty Eyes Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Kan iemand me helpen? Ik heb totaal geen idee wat voor computer ik moet kopen. Ik heb een budget van ongeveer 700,- euro. Ik wil graag een computer met een 19' inch breedbeeld scherm. Het zou me leuk lijken als ik dan 3dsmax, photoshop en soortgelijke programma's zou kunnen gebruiken zonder dat mijn computer vast loopt. Daarnaast lijkt het me geweldig als ik ook kan gamen op mijn computer. Gewoon op de gemiddelde instellingen. Hebben jullie een beetje een idee wat voor pc ik zou kunnen kopen? Alvast bedankt. Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Kan iemand me helpen? Ik heb totaal geen idee wat voor computer ik moet kopen.Ik heb een budget van ongeveer 700,- euro. Ik wil graag een computer met een 19' inch breedbeeld scherm. Het zou me leuk lijken als ik dan 3dsmax, photoshop en soortgelijke programma's zou kunnen gebruiken zonder dat mijn computer vast loopt. Daarnaast lijkt het me geweldig als ik ook kan gamen op mijn computer. Gewoon op de gemiddelde instellingen. Hebben jullie een beetje een idee wat voor pc ik zou kunnen kopen? Alvast bedankt. Je budget is te krap om dit waar te maken, omdat 3DsMAX gewoon een zware computer vereist, evenals de nieuwere versie van Photoshop. En als je er voor dat (lage) bedrag er ook nog een 19" beeldscherm bij wilt, heb je echt te weinig. Ik kan dan ook niet een computer aanwijzen die aan de eisen voldoet. Je zult je budget denk ik op moeten schroeven, want dan investeer je in iets beters. Mocht er iemand zijn die wel iets kan vinden, dan horen we dat graag. Reageren
nick11123 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Kan iemand me helpen? Ik heb totaal geen idee wat voor computer ik moet kopen.Ik heb een budget van ongeveer 700,- euro. Ik wil graag een computer met een 19' inch breedbeeld scherm. Het zou me leuk lijken als ik dan 3dsmax, photoshop en soortgelijke programma's zou kunnen gebruiken zonder dat mijn computer vast loopt. Daarnaast lijkt het me geweldig als ik ook kan gamen op mijn computer. Gewoon op de gemiddelde instellingen. Hebben jullie een beetje een idee wat voor pc ik zou kunnen kopen? Alvast bedankt. Je budget is te krap om dit waar te maken, omdat 3DsMAX gewoon een zware computer vereist, evenals de nieuwere versie van Photoshop. En als je er voor dat (lage) bedrag er ook nog een 19" beeldscherm bij wilt, heb je echt te weinig. Ik kan dan ook niet een computer aanwijzen die aan de eisen voldoet. Je zult je budget denk ik op moeten schroeven, want dan investeer je in iets beters. Mocht er iemand zijn die wel iets kan vinden, dan horen we dat graag. budget te krap? mijn PC was 369 euro. en ik kan 3ds max prefect draaien zonder vastlopertjes en andere mankementjes ook Photoshop doet het bij mij goed. en 3ds max vereist niet z,n hele zware PC hoor 700 euro is goed incl alles je wilt alleen een beeldscherm erbij? dus ik neem aan dat je al Speakers en toetsenbord enzo heb? dan is 700 euro duur zat voor een PC en je kan er dan nog knap op gamen ook. moet het samengesteld worden of gewoon ineenkeer een PC ?? Reageren
xgaming Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) Krijg je een E4400 met 2 GB werkgeheugen en 160 misschein 250 GB HDD. Heb er laatst eentje samengesteld met 19" wide + boxen + muis + toetsenbord voor 632 euro. Dit was echter met 160 GB hdd en 1 GB werkgeheugen. Zal zo even wat voor je samenstellen. EDIT: Dit is wat ik er uit heb kunnen halen. Bijna helemaal compleet, alleen geen geluids setje. Zit nog 1,80 euro ongeveer onder je budget. Als je wilt kun je die muis + toetsenbord verwijderen en een betere CPU nemen i.p.v. de AMD 4600+. Let op: Je moet hem nog zelf inelkaar zetten en er zit geen software bij zoals windows. Wel drivers e.d. Bewerkt: 25 september 2007 door xgaming Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Bedankt voor jullie reacties. Dat pakket van xgaming ziet er geweldig uit. Kun je me vertellen waar de screen vandaan komt? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Azerty Ik wens je veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.