Jump to content

Auto die niet bestaat?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

ik speel nu al een tijdje GTA SA, en heb sinds kort een skin toegevoegd voor een auto.

De skin was een : Chevrolet Chevelle '70 en die verving de Buccaneer.

En nu ben ik al een tijd lang aan het zoeken voor die auto maar ik kan hem egt NERGENS vinden :N

Ik heb al op WiKiGTA gekeken, daar staat de auto wel bij, maar niet waar je de auto kan vinden O_o'

Iemand enig idee alstublieft ik wil deze auto egt graag vinden??

Mvg, Balthesar :cya:

Geplaatst:
mischien hier eens kijken link

Er is idd weer een skin ja, maar die vervangt ook de Buccaneer.

Maar het gaat mij niet om de skin, maar om WAAR ik de Buccaneer kan VINDEN.

Hij is nergens te vinden, althans ik kan het nergens vinden O_o''

Geplaatst: (bewerkt)

Deze auto rijdt rond in het noorden van San Fierro, en anders bestaat er nog altijd zoiets als een trainer om voertuigen te spawnen ;)

Je kan de skin ook een andere auto laten vervangen, die wel veel rondrijdt door de (ik vermoed een .txd bestand) bestandsnaam simpelweg te veranderen van baccaneer.txd naar bijvoorbeeld stallion.txd, dan vervangt deze de Stallion i.p.v. de Buccaneer. De Stallion rijdt namelijk wél veel rond :)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Deze auto rijdt rond in het noorden van San Fierro, en anders bestaat er nog altijd zoiets als een trainer om voertuigen te spawnen ;)

Je kan de skin ook een andere auto laten vervangen, die wel veel rondrijdt door de (ik vermoed een .txd bestand) bestandsnaam simpelweg te veranderen van baccaneer.txd naar bijvoorbeeld stallion.txd, dan vervangt deze de Stallion i.p.v. de Buccaneer. De Stallion rijdt namelijk wél veel rond :)

Oke maar het kan dus geen kwaad als ik een andere auto ervoor pak als bij de skin word gezegt?

Bedankt voor de snelle response en het zeggen waar de auto rond rijd :D

Grtz!

Geplaatst: (bewerkt)

sorry voor mijn nutteloze reactie, ik had niet veel tijd om je vraag te beantwoorden dus daarom las ik hem niet echt goed door :7. Dat op wikigta geen vindplaats is vermeld betekent dat deze auto geen vaste locatie heeft waar hij altijd is te vinden. mischien heb je wat aan deze trainer.

greetz,

Bewerkt: door m.r.gido
Geplaatst:

De skin op een andere auto zetten kan geen kwaad, maar zeg even of het om een nieuw model gaat met nieuwe textuur of alleen een nieuwe textuur. Dan weten we ook waar we het over hebben, non? :puh:

Geplaatst:

Hey mensen ;)

this al geregeld ik heb de "CarSpawner" even gedownload en rijd nu prettig rond in me Chevrolet Chevelle ^_^

Ik wist niet dat die mod er was anders was ik er al achter gekomen :puh:

Maar iig hartstikke bedankt voor de hulp, en dat jullie nog vele mensen verder kunnen helpen :tu:

Grtz! Balthesar :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...