Apple-Mac Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ik heb precies hetzelfde probleem als deze gast had. Alleen zou het (denk ik) een bump zijn om te replyen. Kan iemand me hiermee helpen? Anders heb ik het ook voor jan-jaap gekocht. De error: Heel erg bedankt als iemand me kan helpen, Apple-Mac Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Fock die map cleaner, verwijder gtaint en installeer je TC Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Fock die map cleaner, verwijder gtaint en installeer je TC Bedankt, maar hier heb ik helaas zeer weinig aan. De TC die ik wil installeren* (*=Heey, dat zou mijn eigen mod, gld weleens kunnen zijn), vereist namelijk de mapcleaner. Zonder mapcleaner kan ik het dus niet installeren. Apple-Mac Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Probeer het gewoon eens?? Volgens mij werkt het namelijk hetzelfde. Werkt i.i.g. wel bij GTI en Myriad Islands... Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ik heb ooit van het internet Clean_Sa gevonden. Dat is een compleet gestripte SA. Google zou ik zeggen (Klik!) Greetz Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Probeer het gewoon eens?? Volgens mij werkt het namelijk hetzelfde. Werkt i.i.g. wel bij GTI en Myriad Islands... Ik heb ooit van het internet Clean_Sa gevonden. Dat is een compleet gestripte SA.Google zou ik zeggen (Klik!) Greetz @snelwegfreak: Hoewel ik zeker wist dat SA een crash zou geven heb ik het toch geprobeerd (je weet maar nooit). Maar wat al te verwachten was; SA stopt met laden. Toch bedankt @Glariorix, ik heb het niet kunnen vinden. 1 uur lang wezen zoeken, geen resultaten opgeleverd. Toch bedankt beide. Er moet toch wel een mogelijkheid zijn om dit te fixen? Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.