Little Jacob Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Hallo mensen ik bijna precies een jaar geleden een psp gekocht en ik heb internet nog nooit gebruikt omdat hij het niet deed en ik dacht van dat zou wel niet kunnen of je moet iets speciaals ervoor hebben maar ik lees ergens dat je gewoon een draadlose modem moet hebben. Nou dat heb ik een speedtouch nog wattes. Ik maak een nieuwe verbinding aan op de psp en geef de WEP code door en dan probeer ik verbinding te maken singnaal is 100%, er staat dan time-out nog iets. Op me modem staat een antennetje en hij is draadloos, we gebruiken onze pc internet gewoon met stekker maar me vader ging erop met laptop draadloos. Waarom kan de psp er niet op? Wie kan me helpen? Alvast bedankt Little Jacob Reageren
Ikkes Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) Beste Little Jacob, Zelf heb ik het probleem ook gehad, bij mij was het snel al verholpen na een simpele firmware udate. Aangezien jij zegt dat hij het al bijna een jaar niet doet, en ik neem aan dat je je PSP wel update(via usb), kan daar het probleem niet liggen. Heb je echter nog niet geupdated, moet je dat eens proberen. Als dat inderdaad niet het geval is kan het een fout zijn in je PSP zelf. Hiervoor adviseer ik je contact op te nemen met de Sony Klantenservice en daar je probleem voorleggen, die hebben er net iets meer verstand van dan wij. Het telefoonnummer vind je in je Handleiding van je PSP . Succes ermee, Ikkes Edit:(Reactie op hieronder) Dat is inderdaad ook nog mogelijk, probleem met de router. Vraag anders even bij een bekende of je het daar mag proberen. Dan weet je het zeker wat het is, Je Firmware, je router of je PSP . Bewerkt: 26 september 2007 door Ikkes Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 ja dat probleem had ik ook altijd met onze vorige modemrouter..af en toe (na sommige instellingen veranderen en heropstarten van de router) deed hij het opeens even, maar dat was nooit van lange duur. Ligt dus gewoon aan je router..jammer genoeg. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Bedankt allemaal voor jullie reactie, ik heb nu opnieuw gescant en de modem van de buren gepakt, zonder code en daar doet hij het op. Oftewel aan de psp licht het niet ik heb de versie nu geupdate naar 3.75 ofzo. Ik heb net geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet, het zou wel liggen aan mn modem. Ik probeer het nu nog bij de buren en als die verhuizen (over een paar weken) dan moet ik maar kijken naar de modem of een nieuwe kopen maarja tog bedankt! Heb nu wel wma geistalleerd en daar ging het me eigenlijk om haha Greetz: Little Jacob (DJ CJ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.