Jump to content

AVI wil niet afspelen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een groot probleem, ik maakte in MTA een paar filmpjes met Fraps om een promotiefilmpje voor mijn clan te maken, maar WMP wil ze niet afspelen. :N Soms alleen geluid en soms doet hij gewoon niets. Als ik het open met VLC Media Player hoor ik ook alleen geluid en als ik het open met Camtasia Player heb ik wel beeld maar heel erg klein. Help?

Geplaatst:
Om het met Windows Media Player te laten afspelen, heb ik geen oplossing. Wat je zou kunnen proberen, is een soortgelijk programma als WMP te downloaden. Zelf gebruik ik GOM Player. Als dat programma een bestand niet kan afspelen, kan hij je vragen of je de juiste codec wilt downloaden, wat hij vervolgens automatisch zoekt en downloadt, als hij het heeft gevonden. Mocht je dit programma niet willen, moet je even kijken of je WMP wel de laatste versie is, namelijk versie 11, of kijken of je updates moet downloaden. Succes! :bier:

Probeer het eens met GOM Player af te spelen (zie quote). :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, ja zou kunnen, maar nog een probleem. Als ik in Movie Maker wil importeren, dan crasht die. Ik heb trouwens wel de nieuwste versie van WMP.

Kan 'm nu niet downloaden, want ik bekijk het forum op mijn PS3. Het ziet er wel veelbelovend uit. :)

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Dat Windows Movie Maker crasht kan aan verschillende dingen liggen, zoals Fraps die niet goed opneemt, waardoor het bestand is beschadigd of WMM zelf dat beschadigd is. Wat je ook nog zou kunnen proberen, is om het .avi-bestand via een website (bijvoorbeeld Media Convert) om te zetten naar een .mpg of .wmv-bestand, wat WMM volgens mij ook kan gebruiken in een project. Als dat niet lukt doordat het een beschadigd bestand is, zou ik eens kijken of het misschien aan Fraps ligt. Succes! :bier:

Geplaatst:

Die GOM Player speelt hem wel af in een fatsoenlijk formaat (800 x 600), maar van dat Movie Maker probleem ben ik nog niet af. Ik probeer nu die online convertor, maar die gaat wel vreselijk traag omdat het bestand zo groot is. Ik denk niet dat het aan Fraps ligt, want vroeger had ik daar geen enkel probleem mee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...