kristof01 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Hallo iedereen, Zouden jullie me kunnen helpen met het vinden van de handleiding (manual) van de pioneer dc-z72 stereo-installatie? De stereo in redelijk ik oud, en ik ben de handleiding kwijt, want ik wil de klok instellen en de wekker activeren/instellen. BVD, Kristof. Reageren
Ouspensky Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Heb net zitten puzzelen, en ben er uit gekomen (zonder handleiding) Heb je nog geen info ontvangen, laat het even weten, en ik zal een complete handleiding mbt timers plaatsen. Ikzelf heb interesse in het snoertje tussen Tuner en CD-speler (kleine 3,5 mm zwarte aansluitingen met daarbij de text \'Control In / Control Out\') Deze mist bij mijn set waardoor de CD speler niet werkt op de timer functie. Indien daar enige info over kan komen : graag (ik kan zelf wel een soldeerbout hanteren...) >>> Door Ikkes: Ten eerste welkom op het forum, daarnaast heb ik even de vrije hand genomen om je dubbelpost te verwijderen en daarnaast je quote te verwijderen. Voor meer informatie kan je terecht bij de Helpdesk .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.