2fast{0} Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) hey mensen, b4rtsimps0n heeft een nieuwe sig gemaakt voor onze gang en wij wouden weten wat jullie er van vinden hier heb je ze van 3 leden 2fast{0} Leader b4rtsimps0n Co-Leader Black Force BD-lid moechy BD Kind BD = BeaT DowN mvg,2fast{0}, b4rtsimps0n Bewerkt: 25 september 2007 door 2fast{0} Reageren
AreZzo Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Wel je kon even goed 1 exemplaar tonen, buiten de tekst is er niet veel anders. Ik vind hem wel mooi, alleen de witte rand rond de tekst BeaT DowN zou ik minder dik maken. En als je met rangen werkt zou ik de kleuren van de signature gewoon anders maken per rang, nu is enkel de tekst anders ( denk ik toch... ) bij de schijtlama's bijvoorbeeld zijn het verschillende kleuren... Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Wel je kon even goed 1 exemplaar tonen, buiten de tekst is er niet veel anders.Ik vind hem wel mooi, alleen de witte rand rond de tekst BeaT DowN zou ik minder dik maken. En als je met rangen werkt zou ik de kleuren van de signature gewoon anders maken per rang, nu is enkel de tekst anders ( denk ik toch... ) bij de schijtlama's bijvoorbeeld zijn het verschillende kleuren... oke oke maar ik wil juist niet op de Schtijtlama's lijken :D ik heb me eigen manier, maar meschien denk ik er nog wel over na Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Bij de Schijtlama's is het een heel andere kleur maar als je alleen de letters veranderd is het inderdaad duidelijker welke rang iemand heeft Maar ik vindt de Sig in ieder geval wel goed gelukt alleen de Grand Theft Auto linksboven zou ik weglaten. Nu is het heel druk met letters, en dat het om GTA gaat zal iedereen wel weten als je op dit forum zit Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Er staat te veel op in 1 sig. Als je wat groter had gemaakt was 't niet zo druk geweest 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.