Jump to content

huizen kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik ben arthur

ik heb het spel vice city stories pas gekocht maar ik hoorde dat je huizen kan kopen

ik ben nu bij de misse met die Quad dat je eerst moet worden maar ik heb nig geen idee hoe en waar ik huizen kan vinden hoop op reaktie

\

gr arthur

Geplaatst:

Hallo,

Je kan in GTA Vice City Stories geen savehuizen kopen. In GTA Vice City kan dat wel. De Savehuizen worden geunlocked naarmate de storyline vordert. Succes verder!

Sef

Geplaatst: (bewerkt)
hallo

ik ben arthur

ik heb het spel vice city stories pas gekocht maar ik hoorde dat je huizen kan kopen

ik ben nu bij de misse met die Quad dat je eerst moet worden maar ik heb nig geen idee hoe en waar ik huizen kan vinden hoop op reaktie

\

gr arthur

waarschijnlijk vergis je zich met de Empire buildings. dan onderhoud je je eigen bedrijfen dat kan vanaf de missie 'To Victor, the spoils' zometeen nog wat informatie van wikigta.nl de beste nederlands gta info site die valt ook onder gtagames.nl .

EDIT: ow die informatie is op wikigta nog niet compleet. dus zeg ik het maar in mijn eigen woorden: de empire building's optie houd in dat je je eigen bedrijfen moet onderhouden. dit doe je door middel van een van je vijand veroveren. dan daar zelf eentje te kopen van verschillende catogorieën en prijsklasse. dan moet je zelf je eigen bedrijfen verdigen. en hoe meer bedrijfen je hebt hoe meer geld je ontvangt. als je een bepaalde gang helemaal uitschakelt krijg je daar uiteindelijk geen last meer van. dit doe je net zo lang totdat je alle empire building's voor je zelf hebt. dit was natuurlijk slechts een samenvatting om aan te duiden wat ik bedoel.

ik was eerst :puh:

\/\/\/\/\/\/

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Met huizen wordt waarschijnlijk bedoeld de Empire Buidlings (Imperium gebouwen). Dit zijn gebouwen waar je je eigen zaakjes mee kan beginnen. Je hebt zes verschillende soorten zaakjes met ieder hun eigen zijmissies:

-Protection Racket: hierbij gaat het erom om winkeleigenaren ervan te overtuigen dat ze beschermingsgeld moeten betalen en jou bende. Je zult in de missies zoal neutrale winkels als door andere gangs bezette winkels moeten overnemen, soms met geweld.

-Protestution: De naam zegt het al. Protestutie. Je speelt de pooier en je moet je prostituees naar klanten brengen, en lastige klanten om het leven brengen.

-Loan Shark: Leningen. Je leent geld aan mensen.

-Drugs: Je moet drugsdeals voltooien. Zoal als betaler als leverancier.

-Smuggling: Je moet met een boot pakketjes ophalen, die gesmokkeld zijn vanuit een helikopter. Elk level wordt moeilijker en krijg je meer politie achter je aan.

-Robbery: Je moet dingen jatten. Dit verschilt van een koffertje tot een hele waardetransportauto. Deze worden als erg moeilijk beschouwd.

Van elk van deze zaakjes kun je 3 verschillende groottes kopen. Als je het hoogste van iets koopt kost dat wel meer, maar je ontvangt meer inkomsten per dag (om 4 uur overdag worden de winsten uitbetaald aan je). Koop je een zogeheten 'High Roller' (het hoogste) dan krijg je daar een outfit bij, afhankelijk van het type zaakje: de outfits.

Deze gebouwen kun je kopen nadat je de huidige eigenaars (Cholo's, Sharks of Bikers) hebt overwonnen. Dit doe je door de gangcar die ervoor staat te vernietigen.

Als je ze allemaal hebt overgenomen worden alle auto's die voor het gebouw spawnen kogelvrij. Als je van alle zaakjes alle missies hebt voltooid, krijg je een hoge rang in die business en je krijgt de Smart Suit :)

Dit alles kan vanaf bepaalde missies maar ik weet niet meer welke dom hè :puh: Drugs, Robbery en Smuggling kan pas later.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Je kan in Vice City Stories geen huizen kopen maar na een missie kan je empire buldings veroveren dara kan je saven. Veel succes verder met je spel :cya:

Geplaatst:
Je kan in Vice City Stories geen huizen kopen maar na een missie kan je empire buldings veroveren dara kan je saven. Veel succes verder met je spel :cya:

Waarom doe je dit? Iemand heeft al een half jaar geleden uitleg gekregen. En dan kom jij met z'n reactie.

>>> Door Summerbase: En dan kom jij met zo'n moderatie actie... Niet doen dus...<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...