Jump to content

Total Roef stopt wanneer MZR meer platen verkoopt

Wie gaat er meer verkopen?  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Zeg het maar

• Roef met RoefStyle
      10
    • MZR met Pleur maar op
      3

Recommended Posts

Geplaatst:
25-09-2007 | Door: ANP

AMSTERDAM (ANP) - Popidool Total Roef stopt met muziek maken wanneer van zijn nieuwe album RoefStyle minder exemplaren worden verkocht dan het album van rivaal MZR. Dat heeft de Nederlandse zanger beloofd, zo meldt de internetpagina van zijn fansite.

Beide albums komen op 10 oktober uit. ,,Als Marian volgende maand meer albums verkoopt, stop ik met het schrijven van muziek'', aldus de superster, die in het dagelijks leven Roelof Glaasker heet. Hij voegt eraan toe dat hij wel muziek blijft maken voor andere artiesten. Op zijn conto staan samenwerkingen met onder andere Dries Roelvink en Eddy Wally.

291655248_4d3c6f7e5e.jpg

Roef en Marian als gouden duo

Nadat het succesvolle duo Roef en Marian uit elkaar viel, scoorde Roef op eigen houtje al een megahit met de klapper Jump maar op. Nu is het de beurt aan Marian om solo verder te gaan, alleen gooit zij het over een andere boeg. De naam Marian is overboord gegooid. Marian Douwes gaat vanaf nu door het leven met de artiestennaam MZR, wat staat voor Marian Zonder Roef.

Marians eerste solosingle is bijna klaar om de hitlijsten te bestormen. Er gaan harde geruchten dat de plaat de titel Pleur maar op mee zal krijgen, parodiërend op Roefs solohit. Het management van MZR heeft hierover echter nog geen uitsluitsel gegeven.

Spannend hoor. Ik hoop niet dat MZR echt een doorslaand succes gaat worden.. Total Roef is te goed om te stoppen.

Geplaatst: (bewerkt)

Total Roef natuurlijk, DUH :duh: gewoon VEEL beter album, ik heb hem thuis al kapotgedraait. De ander heb ik ook gekocht en ligt nu te rotten in de vuilnisbak U_U

Ik heb Marian's album nog niet, maar die is ook nog niet uit.. :-(

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

Zijn dat nou jump platen of niet. Ik vind die gast echt een suffe eikel, hij kijkt nou niet bepaald kwiek op die foto :duh: Ze willen gewoon net zo'n heisa als met 50 Cent en Kayne, ze zuigen gewoon :7

Greetz :sigaar:

Waarom meoten we percee tussen die 2 kiezen, ik wil kiezen op Geen van beide, maar die zit er niet bij :7

@Sandra: :7

Bewerkt: door Galiorix

Ik haat die 2,

Commerciële bagger.

Van mij mogen ze allebei met pensioen gaan :7

OMG :O Dalijk stop roel nog met roefstyle :duh:.Van mij mogen ze ook met pensioen gaan

Bewerkt: door Gino99
Geplaatst:

haha nooit van hem gehoord maar als ie gaat stoppen omdat zn concurent beter verkopt dan mag ie al gelijk oprotten :puh: das nogal zwak als je het alleen daarom doet, muziek maken doe je omdat je het leuk vindt!!

Geplaatst:
OMG :O Dalijk stop roel nog met roefstyle :duh:.Van mij mogen ze ook met pensioen gaan

Dat is jouw ongezouten mening, maar enig empathie met de medemens die RoefStyle wel kan waarderen is je verder vreemd. :cab:

Geplaatst:

Ik vond ze als duo beter, dus ik hoop dat MZR en Roef samen MMR (marian met roef) wordt.

En een parodie verkoopt altijd goed dus dat kan wel een nummer 1 worden ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...