Ninoke Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) *Verwijder* Omdat ze het blijkbaar niet waarderen dat iemand een TUT maakt Bewerkt: 7 oktober 2007 door Ninoke
.Sharingan Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ik vindt de uitkomst van jou wat aan de mindere kant. Zoveel is er niet veranderd. Maar je kan te tut beter maken in 1 groot plaatje. En trouwens, dat je 11 bent maakt niet veel uit. Ik ken iemand daar het broertje van is ook 11 en die kan heel goed met PS overweg.
PrI3sT Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 vind ik ook hij is alleen maar minder scherp gemaakt en je hebt er je naam bij gezet
-eend- Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Nah, uitkomst is wazig ja.. Verder niks aan veranderd.. ----- Wat zit je nou te zeuren dat je 11 ben.. Als daardoor je uitkomst slechter is, moet je geen tut maken.. En je krijgt er ook geen betere rate van..
Donwell Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Vind hem niet mooi, moet ik zeggen. Je hebt een plaatje, snijdt hem uit en maakt hem een beetje wazig en voegt er wat tekst aan toe... Veranderd helemaal niets aan verder, geen effecten, niets, dus ik geef hem slechts een 1/10... Voor de rest, dat je 11 bent maakt dus niets uit.
Ninoke Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Dan verwijder ik hem maar hé! @Hieronder:Vind ik nu ook "Superleden" die een kind van slechts 11 jaar zitten uitgaan kakken jullie verdienen het gewoon niet om superlid te zijn,Pennywise-The-clown verdiend het wel hij is gewoon het vriendelikste lid op het forum neem daar maar een een voorbeeld aan "Superleden" Bewerkt: 7 oktober 2007 door Ninoke
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Nou wat een geweldige reacties weer zeg, dat joch zit nog op de basisschool en wordt hier even aan de kant gezet door twee superleden, un eend en een priester Aangezien ik nog steeds een enorme prutser ben met photoshop, en deze tut niet eens heb kunnen voltooien, is de moeilijkheidsgraad ook nog te hoog gegrepen voor mij. Nae, dat lieg ik, maar de reacties hierboven zijn erg zwak, vooral voor die twee zogenaamde "Superleden". met een beetje mensenkennis weet elke dooie ezel dat je dergelijke reacties zoals hierboven mij kunt verwachten... Bewerkt: 7 oktober 2007 door Pennywise-The-Clown
RonaldVC Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Allerlei volledig onnodige opmerkingen die niets met de inmiddels verwijderde tutorial te maken hebben. Het uiteindelijk verwijderen van de tutorial is daar het gevolg van.. Jammer om dat te zien gebeuren. Voor de mensen waar dit op slaat, laat dat in het vervolg gewoon, en post alleen je rate/beoordeling/uitkomst op de betreffende tutorial. @Ninoke: Ik vindt het jammer dat je de tutorial verwijderd vanwege die opmerkingen over je leeftijd. Ik geef toe dat die opmerkingen verkeerd verwoordt zijn en tamelijk inhoudsloos, maar je moet ook leren omgaan met vormen van kritiek. In principe doet het er inderdaad niet toe wat je leeftijd is, en heeft het op zich weinig te maken met de kwaliteit van je tutorial. Ik ben zelf 28 en er lopen hier jongens rond die minstens een keer zo jong zijn als ik die veel meer kunnen met PhotoShop. Sta gewoon achter je product, en wees er trots op. Ik zou je graag willen vragen de tut weer te plaatsen zodat andere mensen er nog gebruik van zouden kunnen maken.. Ik laat het topic open. Vragen en/of opmerkingen via pb, ik wil hier alleen nog maar uitkomsten, beoordelingen en rates zien over Ninoke's tutorial zodra het weer geplaatst is..
GTA_XP Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Kun je alsjeblieft de TUT uploaden? Ik wil weleens weer met PSP leren werken. En oja, ik bak niks van! >>> Door RonaldVC: Wat ik hierboven nou net zei, "ik wil hier alleen nog maar uitkomsten, beoordelingen en rates zien over Ninoke's tutorial zodra het weer geplaatst is." Dit had je ook via pb kunnen doen..<<<
osmgek11 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) idd Pennywise-The-clown heeft gelijk want eerst wist ik ook niet hoe photoshop werkte en nu wel dus heb er wel van geleerd Bewerkt: 7 oktober 2007 door osmgek11
RonaldVC Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Zo onduidelijk ben ik toch niet? Nog één keer dan: Ik wil hier alleen nog maar uitkomsten, beoordelingen en rates zien over Ninoke's tutorial zodra het weer geplaatst is. Tot die tijd laten we het topic met rust! Laatste waarschuwing voor iedereen.
Ninoke Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Zo onduidelijk ben ik toch niet?Nog één keer dan: Ik wil hier alleen nog maar uitkomsten, beoordelingen en rates zien over Ninoke's tutorial zodra het weer geplaatst is. Tot die tijd laten we het topic met rust! Laatste waarschuwing voor iedereen. Weet je wat,ik ga hem gewoon nog eens erop zetten als ik tijd heb! I dont care van die reacties van die zwakke Superleden die zelf niet eens mooie sigs kunnen maken
Recommended Posts