stoellen Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 hoi ik heb een spel van gta sanadereas maar sommege misys snap ik niet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Daarvoor kan je bij ons terecht, maar je zult wel de namen van de missies moeten geven voor wij kunnen helpen. Reageren
stoellen Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Daarvoor kan je bij ons terecht, maar je zult wel de namen van de missies moeten geven voor wij kunnen helpen. 'die weet ik niet akemaal uit me hooft Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Dan kan ik je wel helpen; start je spel op en begin met missies te spelen. Snap je een missie niet, noteer die dan op een blaadje of dergelijke. Wanneer een missie start, verschijnt de naam in de rechteronderhoek, maar dat wist je vast al wel. Daarna kom je gewoon terug naar hier en vertel je ons welke missies je niet kan. Reageren
Donwell Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Een andere mogelijkheid is de uitgebreide GTA site WikiGTA. Hier staat alles op, zo ook alle missies van de Storyline van San Andreas. Je kunt dan kiezen tussen verschillende categorieën, als je begint start je in Los Santos. Als je daar eventjes rondspeurt kom je vanzelf missies tegen die je niet lukken, en er staan dan goeie tips bij. Mocht het je dan nóg niet lukken, kun je ook nog altijd naar het Savegame aanvraag forum gaan, daar plaats je je savegame, te vinden in 'Mijn Documenten => GTA San Andreas Userfiles'. Verder is het handig als je een goed woordje Engels spreekt (en verstaat), zodat je een beetje snapt waar het algehele verhaal een beetje over gaat. Reageren
stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Een andere mogelijkheid is de uitgebreide GTA site WikiGTA. Hier staat alles op, zo ook alle missies van de Storyline van San Andreas. Je kunt dan kiezen tussen verschillende categorieën, als je begint start je in Los Santos. Als je daar eventjes rondspeurt kom je vanzelf missies tegen die je niet lukken, en er staan dan goeie tips bij. Mocht het je dan nóg niet lukken, kun je ook nog altijd naar het Savegame aanvraag forum gaan, daar plaats je je savegame, te vinden in 'Mijn Documenten => GTA San Andreas Userfiles'. Verder is het handig als je een goed woordje Engels spreekt (en verstaat), zodat je een beetje snapt waar het algehele verhaal een beetje over gaat. ik doe niet zo vaak missis ik loop vaak rond en knal wat mensen neet of jat een ouwto maar bedankt voor die tip ik al het wel een keeg goed door lezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.