stoellen Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) hallo ik heb ps2 maar me comtroler is kapot en nu ken ik niet meer gta spellen en is kloten wat dat is me liefelings spel en nu verveel ik me ik ben al sins de 25 setember al lit dus ik weet niet veel hier van maar dat kom van zelf wel Bewerkt: 25 september 2007 door stoellen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ik vrees dat je dan een nieuwe controller zou moeten kopen. Misschien heb je nog garantie? Dan zou je hem misschien kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. Reageren
stoellen Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ik vrees dat je dan een nieuwe controller zou moeten kopen. Misschien heb je nog garantie? Dan zou je hem misschien kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. ik heb een niewe besteelt maar hij is er nog niet Ik vrees dat je dan een nieuwe controller zou moeten kopen. Misschien heb je nog garantie? Dan zou je hem misschien kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. ik weet niet dat ik nog geranzie nog heb maar ik heb wel een nieuwe bestelt maar hij is er nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.