Jump to content

Harry Potter


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • Cabyon

    6

  • Trax

    5

  • Melchior

    5

Liever Mr.Bean dan Harry Potter , De films van Harry potter vind ik slaapwekkend. Ik kijk liever naar andere films waar iets actiever is dan Harrie potter.

Edit2:Sorry GTA-Sheep ik zie dat je het topic hebt samengevoegt en dat hij niet hebt gebumpt!

Bewerkt: door gekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 years later...

ik heb liever lord of the ring ofzo dan harry potter

Haha, 9 jaar later denk ik er nog steeds hetzelfde over. De Harry Potter lore vind ik gewoon niet interessant, mede door de oninteressante karakters..
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik ben al een tijdje bezig met een soort queeste om álle Harry Potter videospellen volledig uit te spelen (voor alle platforms dus ook, voor zover dat lukt). Er zitten een hoop leuke tussen maar ik ben nu een beetje in het duistere gedeelte aangekomen. Gisteren de DS-versie van OoTP voltooid, wat een afgrijselijk kotsspel was dat, zeg. Nu met de DS-versie van HBP begonnen, die nóg slechter schijnt te zijn. En dat zijn dan nog maar voorproefjes op de lading bagger die EA van deel 7 heeft gebrouwen. Ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Gisteren het nieuwe boek gelezen. In 1 dag uit, en ik lees niet zo snel. Vond het echt fantastisch! Had hele lage verwachtingen - leek me echt gezeik over wie het zieligst is - maar voelde weer de oude magie. Warner Bros; vastleggen die handel. Na de theaterronde gewoon de oude cast weer overtuigen (overbetalen?) en het wordt weer genieten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren het nieuwe boek gelezen. In 1 dag uit, en ik lees niet zo snel. Vond het echt fantastisch! Had hele lage verwachtingen - leek me echt gezeik over wie het zieligst is - maar voelde weer de oude magie. Warner Bros; vastleggen die handel. Na de theaterronde gewoon de oude cast weer overtuigen (overbetalen?) en het wordt weer genieten. icon_mrgreen.gif

Ik wil hem ook nog kopen, maar de plaatselijke bruna was dicht :(. Hoe leest het eigenlijk? Is er een verhaal van gemaakt? Of is het echt van * Harry komt op * *Harry loopt naar ...* Etc etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren het nieuwe boek gelezen. In 1 dag uit, en ik lees niet zo snel. Vond het echt fantastisch! Had hele lage verwachtingen - leek me echt gezeik over wie het zieligst is - maar voelde weer de oude magie. Warner Bros; vastleggen die handel. Na de theaterronde gewoon de oude cast weer overtuigen (overbetalen?) en het wordt weer genieten. icon_mrgreen.gif

Ik wil hem ook nog kopen, maar de plaatselijke bruna was dicht :(. Hoe leest het eigenlijk? Is er een verhaal van gemaakt? Of is het echt van * Harry komt op * *Harry loopt naar ...* Etc etc.

Het leest wel redelijk als een verhaal. De teksten van de personages wordt genoemd, maar ook welke emotie zij zouden uiten. Dus dan lees je bijvoorbeeld 'Harry: Je schoenveter zit los, Ron.' Ron kijkt verbaasd naar zijn schoen.

Link to comment
Delen op andere websites

In eerste instantie leest het wat raar, maar je went er heel erg snel aan. Heb een keer ergens gelezen dat er in november ofzo een volledig verhaal van komt. Weet iemand of dat waar is? Gezien de vele details in het hoofd van Rowling, lijkt me dat nóg meer de moeite waard.

@Dex: ik heb hem maar via bol.com besteld. Bij Donner was hij op maandagochtend al uitverkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...