Gerrit dn Bak Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Geplaatst: 18 juli 2004 de boeken zijn wel een literaire verrijking maar de films zijn leuk als die een keer op tv komen ofzo Reageren
Robin2130 Geplaatst: 21 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 Voor de kinderen vind ik het wel leuk maarre voor mij???? nee AUB niet zeg doe me een lol Reageren
Timovich Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 (bewerkt) Mwah keb er wel is 1 boek van geleze... Voor de rest saai Bewerkt: 21 oktober 2004 door Timovich Reageren
Trax Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 Voor de kinderen vind ik het wel leuk maarre voor mij???? nee AUB niet zeg doe me een lol Je had al gezegd dat je het niets vond hé :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Ik vindt het wel heel leuk, maar hiervoor ook niet hoor. <_< 5/6 jaar geleden kreeg ik boek 1 maar ik had m' nooit gelezen, ik vond er niks aan. <_< Na film 1 pas ben ik ze gaan lezen. Maar zonder twijfel, de boeken zijn echt van literataire hoogte en de films zijn ook erg goed! Reageren
cjsa Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 super slecht en leu mat balkenende Reageren
Pete-R Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Harry potter hou alsjeblieft op vind ik echt verschrikkelijk hocus pocus pilaattus pas Reageren
Melchior Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Over reageren op oude topics gesproken. cjsa; het is niet erg om op een oude topic te reageren, maar loop dan niet te spammen a.u.b. <_< Reageren
nickdezot Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik hou me er niet echt mee bezig maar de films zijn wel OK Reageren
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Er wordt op dit forum ook niet erg positief over Balkenende gedaan. En dat terwijl ik het nog best een grappig mannetje vind met z'n lego-kapsel Reageren
Melchior Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Dat vindt ik nou echt een spam-bericht... Oke, hij lijkt op Potter, maar om in deze topic daar nou een connectie mee te zoeken? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Ik vind de films wel leuk, alleen de boeken zijn beter :huh: ja, aan die film is geen reet aan, behalve die Gevangne van Azkaban die moet je gewoon kijken! een aanrader maar de rest van de films nou nee liever niet <_< Reageren
TubS Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 alles wat met harry potter te maken heeft stinkt behalve de 3e film die is wel ok mja dat is mijn mening hé <_< Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Ik vindt Harry Poter wel lachen om het een keertje te zien. De boeke lees ik niet , want ik hou niet van lezen (behalve op het forum) Het spel heb ik een paar keer gespeelt maar vond het wel leuk voor 1 keertje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.