Jump to content

Ps3 en Xbox 360 !

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat zijn de voordelen van de Ps3 en Xbox 360 online spelen ?

Dus welke is beter daarvoor Ps3 of Xbox 360 ?

Bedankt alvast. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Xbox Live is inderdaad duur, wat het niet echt aantrekkelijk maakt. Op allebei de consoles heb je goede online games (Gears of War en Resistance Fall of men bijvoorbeeld), maar na het filmpje van hierboven van M.Gordon kan je de conclusie trekken dat de PS3 meer mogelijkheden heeft, dat het er aantrekkelijker uitziet, en dat het ook nog eens bijna allemaal gratis is. Hij is weliswaar 150 euro duurder met alles er op eraan, maar na 3 jaar (3 x 50 euro) heb je in feiten even veel betaald voor een Xbox.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:
en de top online online game HALO 3!

Het gaat over het gebruik ervan, niet over een of andere titel die online speelbaar zal zijn. Dat zijn tegenwoordig de meeste games..

Geplaatst:

Home zal begin 2008 verschijnen op het playstation network, eind dit jaar mogen we nog een open beta verwachten dus dan kunnen we er alsnog mee aan de slag dit jaar.

Om nog even in te haken op het hoofdonderwerp van dit topic:

Er zijn niet heel veel verschillen tussen beide netwerken, maar toch wel een paar belangrijke: Zo is Xbox Live! niet gratis en moet je per jaar 50 euro betalen(correct me if i'm wrong) en is het Playstation Network gratis, daar in tegen is Xbox Live momenteel nog "voller' wat wil zeggen: meer demo's, meer arcade games, meer opties voor vrienden. Maar als Home op de PSN komt zal dit weer toch een redelijke stap voorwaarts zijn.

Ikkes

Geplaatst:
ja de complete versie wel, maar een BETA komt in de winter 2007

En die komt er dan wel gewoon automatisch op ?

Ja ik weet er niet zoveel van af :duh:;)

Geplaatst: (bewerkt)
Maar komt dat Home pas begin 2008?

Home komt begin 2008 officieel uit, maar zoals Ikkes al zei zal er eind dit jaar een open beta zijn. Daar kan je het dus ook gewoon uitproberen.

De kosten van Xbox live zijn trouwens geen 50 euro (zoals aantal posts hierboven genoemd) maar 60 euro, na aantal jaren ps3 gamen heb je dus een hoop geld op online kosten bespaard.

Hoe xbox live werkt weet ik helemaal niet, ik kan wel zeggen dat ik heel erg tevreden ben over PSNn nog nooit lag gehad tijdens online spelen tegen australier. het enige jammere vind ik dat sommige demos later uitkomen of niet (maar er zijn ook demos die niet op 360 komen). Pes 2008 demo is namelijk nog steeds niet in PSS. Dit kan natuurlijk altijd nog veranderen wanneer de ontwikkelaars meer toekomst in de ps3 gaan zien.

En Follow, msn moet op ps3 ook mogelijk zijn door de site ebuddy.com te openen (of het goed werkt weet ik niet).

@ hierboven, je kan het denk ik gewoon uit de playstation store downloaden.

De playstation store is waar je alle demo's, speciaal voor pss gemaakte games, ps1 games, add-ons, trailers enzo kan downloaden.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
ja de complete versie wel, maar een BETA komt in de winter 2007

En die komt er dan wel gewoon automatisch op ?

Ja ik weet er niet zoveel van af :duh:;)

Nope, die zul je moeten downloaden, ik dat dat via Playstation Store gaat of dat het apart onder de PS Store komt te staan. De echte Home komt waarschijnlijk begin 2008 door middel van een update, die je moet instaleren. Maar het zal echt niet onopgemerkt gaan, tegen die tijd hoor je er wel wat meer van ;)

Geplaatst:

Ik vond Home er wel mooi uit zien.

Blijft dat dan helemaal gratis omdat te instaleren ? :cya:

Geplaatst:
Ik vond Home er wel mooi uit zien.

Blijft dat dan helemaal gratis omdat te instaleren ? :cya:

Home is helemaal gratis en voor niets verkrijgbaar, op een paar extraatjes na ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...