Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik vond Home er wel mooi uit zien.Blijft dat dan helemaal gratis omdat te instaleren ? Home is helemaal gratis en voor niets verkrijgbaar, op een paar extraatjes na Owkej bedankt. Dat weet ik zeker dat er volgende week een ps3 in mijn kamer staat. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Owkej bedankt.Dat weet ik zeker dat er volgende week een ps3 in mijn kamer staat. Je weet toch wel over het pakket met ps3 + 2 controllers + 2 games voor 600 euro he. In sommige winkels heb je voor 600 euro alleen maar de console zonder extras, ik denk dat je al van dat pakket wist dat het bestaat. Bewerkt: 28 september 2007 door Gta-killer Reageren
Black Force Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Ik vond Home er wel mooi uit zien.Blijft dat dan helemaal gratis omdat te instaleren ? Home is helemaal gratis en voor niets verkrijgbaar, op een paar extraatjes na Owkej bedankt. Dat weet ik zeker dat er volgende week een ps3 in mijn kamer staat. TOF!! weer een ps3 owner erbij, je maakt de goede keuze jongen!! Greetz, Black Force Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Wat mij op is gevallen is dat hier bijna niemand de voordelen van Xbox Live kan geven. Je kan geen console kiezen zonder beide min en pluspunten te kennen. Ik heb een paar dagen online kunnen genieten van Xbox live en ben er enorm tevreden over. Bij de start van het registreren van jou gamercard krijg je 1 maand gratis Gold membership en kan je genieten van het online spelen op Xbox Live. Nadien wordt je overgezet op de Silver Membership die volledig gratis is. Je hebt dan ook de Microsoft Points, die je kan vinden bij bepaalde winkels, die je kan aankopen. Met die punten kan je dan speciale contents downloaden en uitproberen Beleef alle voordelen van GoldSpeel tegen je vrienden, waar ze ook zijn – het is heel makkelijk en jij bepaalt wat er gebeurt. Ga op breedband internet en gamen maar. Download exclusieve gametrailers, gamerafbeeldingen, Xbox thema's en nog veel meer op Xbox Live Marketplace - je krijgt het als eerste met Gold.En je vindt er ook heel veel gratis goodies. Ga de confrontatie aan met andere gamers op je eigen niveau met het revolutionaire matchmakingsysteem TrueSkill™ Zet je maten bij elkaar in jeFriends-list en geef iedereen een beoordeling met gamer feedback Je kunt je Gold lidmaatschap heel makkelijk verlengen met 3 of 12 maanden met je pre-pay lidmaatschapskaarten, die je in een gameshop bij jou in de buurt kunt kopen. PLUS alle voordelen van Silver Zet je stempel op Xbox Live met jouw unieke Gamerprofiel, zodat anderen weten met wie ze te maken hebben en zodat jij over je prestaties kunt opscheppen. Gebruik tekst- en voicemessaging om direct contact te hebben met vrienden en familie overal ter wereld. Ga naar Xbox Live Marketplace voor de nieuwste gamedemo's, videoclips, filmtrailers, gratis goodies en nog veel meer. Speel je stress weg met de nieuwste releases opXbox Live Arcade. Het is heel makkelijk om over te stappen vanSilver op Gold. Update je Xbox Live-accountgegevens in je gamerprofiel en kies een Gold lidmaatschap van 3 of 12 maanden. Je kunt met je creditcard betalen of met onze lidmaatschapskaarten, die je in een gameshop bij jou in de buurt kunt kopen. Bron: Xbox.comHet volgende wil ik er nog aan toevoegen. Bij bepaalde games krijg je 48 uur gratis Xbox Live Membership. Ik heb Rainbow Six Vegas aangekocht samen met die Xbox Live Membership. Als je Xbox 360 het begeeft, je hem opstuurt naar Microsoft voor reparatie krijg je 1 of meerdere maanden gratis Live Membership als cadeau Ik weet niet of Sony deze hersteldienst ook heeft.. Bewerkt: 1 oktober 2007 door Merticus XVII Reageren
M4X Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Tsja, het ziet er allemaal leuk aan, maar bij Playstation Network heb je net zoveel mogelijkheden (misschien zelfs nog wel weer), alleen dan helemaal gratis. Het enige voordeel is dan misschien die herstelservice, maar dat is dan weer zo'n 'elk voordeel heeft z'n nadeel geval', want er gaan erg veel Xbox'es kapot door verschillende problemen. Ik ken erg weinig mensen die klachten hebben over de PS3, al zullen er zo nu en dan wel eens een paar kapot gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat de service bij Sony heel erg slecht is. En bij de Xbox krijg je dan misschien wel een maand Live gratis cadeau, bij de aankoop van een PS3 krijg je gratis PSN voor altijd cadeau Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Het enige voordeel is dan misschien die herstelservice, maar dat is dan weer zo'n 'elk voordeel heeft z'n nadeel geval', want er gaan erg veel Xbox'es kapot door verschillende problemen. Ik zie het helemaal niet als voordeel van de xbox, je bent je console namelijk een paar weken kwijt. Bij ps3 krijg je bij de winkel direct een nieuwe, hoef je helemaal niet te wachten. Op dit moment is het enige voordeel dat ik in de 360 zie dat het meer spellen heeft, maar dit zal nog wel veranderen als de ps3 wat meer verkocht is en wat langer uit is. Reageren
M4X Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) Het enige voordeel is dan misschien die herstelservice, maar dat is dan weer zo'n 'elk voordeel heeft z'n nadeel geval', want er gaan erg veel Xbox'es kapot door verschillende problemen. Ik zie het helemaal niet als voordeel van de xbox, je bent je console namelijk een paar weken kwijt. Bij ps3 krijg je bij de winkel direct een nieuwe, hoef je helemaal niet te wachten. Op dit moment is het enige voordeel dat ik in de 360 zie dat het meer spellen heeft, maar dit zal nog wel veranderen als de ps3 wat meer verkocht is en wat langer uit is. Dat is volgensmij niet zo, en een cadeau is een cadeau, dat krijg je bij de PS3 niet, ookal stelt een paar maanden gratis Xbox Live niks voor bij PSN dat altijd gratis is. Naast meer spellen kan je veronderstellen dat de Xbox tot nu toe ook betere spellen heeft, bijvoorbeeld Halo 3 of GOW (Met alle respect voor Resistance FOM, Motorstorm of Warhawk). Toch hoeft Sony zich in mijn ogen nog geen zorgen te maken, want de PS3 toppers komen binnenkort echt nog wel Bewerkt: 2 oktober 2007 door M4X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.