GTA freakje Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 hallo allemaal. ik heb flight simulator 98(ik weet dit is een oude versie maar heb geen nieuwere.) en ik snap niet hoe je moet vliegen. ook snap ik niet hoe ik een vliegveld uit moet kiezen waar ik heen wil. kan iemand me hier uitleg van geven? alvast bedankt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Misschien heb je hier wat aan? Ziet er wel allemaal moeilijk uit zeg... Anders even zelf zoeken met google, en je vind vast wel wat... Heb je trouwens geen boekje ofzo erbij? Reageren
X-Zero Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Zitten er geen Vlieglessen erbij? bij fs2004 en FSX is dat wel, ik zou die eerst volgen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 daarom vind ik het ook zo irri. Heb inmiddels 2004 van een vriendje geleend. die is veel leuker. maar daar heb ik ook weer een opstart probleem mee mijn PC maakt geen geluiden van ik lees de CD. en daarna maakt hij een gek geluidje en loopt hij vast.(of dit gebeurt meteen ) Reageren
Wesley Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 hallo allemaal.ik heb flight simulator 98(ik weet dit is een oude versie maar heb geen nieuwere.) en ik snap niet hoe je moet vliegen. ook snap ik niet hoe ik een vliegveld uit moet kiezen waar ik heen wil. kan iemand me hier uitleg van geven? alvast bedankt. Phoe, dat is een tijdje geleden dat ik FS98 heb gespeeld, ik dacht wel iets van 5-6 jaar geleden Je kunt natuurlijk met een vliegknuppel vliegen enz. ik dacht ook met de pijltjes. D'r zit een bepaalde knop waar alle uitleg in staat, alleen weet ik niet meer even welke knop dat was . Verder kun je een Airport kiezen wanneer je aan het vliegen bent door op "ALT" te drukken, en dan zie je "World". En vervolgens ga je naar "Go to airport", daar kun je een keuze maken uit bijhoorlijk veel vliegvelden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.