stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 hallo wrm ken ik aleen huizen kopen in de 1e werelt en niet in de andre ? wat moet ik daar voor doen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 hallo wrm ken ik aleen huizen kopen in de 1e werelt en niet in de andre ?wat moet ik daar voor doen Daarvoor moet je eerst een aantal missies uitgespeeld hebben. Na een aantal missies komt een volgende gebied vrij, waar je dan vrij zonder wanted level) naartoe kan gaan en dan kan je daar huizen kopen etcetera. Reageren
stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 hallo wrm ken ik aleen huizen kopen in de 1e werelt en niet in de andre ?wat moet ik daar voor doen Daarvoor moet je eerst een aantal missies uitgespeeld hebben. Na een aantal missies komt een volgende gebied vrij, waar je dan vrij zonder wanted level) naartoe kan gaan en dan kan je daar huizen kopen etcetera. ok en wat betekent wantet ? Reageren
X-boy Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Je wanted is hoe "boos" de politie op je is. Met 1 wantedster komen er politieagent en met knuppels op je af, met 2 wantedsterren komen de agenten met pistolen op je af en er komen auto's achter je aan, met 3 wantedsterren komen de agenten met shotguns en auto's en helikopters, met 4 sterren komen er busjes achter je aan en pas dan op want in die busjes zitten agenten met goede wapens, met 5 sterren komt de FBI achter je aan en dan kun je maar beter vluchten naar de garage want ze hebben echt heel goede wapens, en met 6 sterren ben je verloren ze komen met een M4 achter je aan en willen je doden. X-boy Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Dat zijn je sterren die rechtsboven in je scherm zijn. Dat betekend dus de politie die achter je aan zit, wat je automatisch krijgt als je naar San Fierro of Las Venturas gaat wanneer je die nog niet hebt vrijgespeeld. San Fierro speel je uit na de missie The Green Sabre. Las Venturas na Yay Ka-Boom-Boom. Nog veel geluk met missies spelen! Reageren
stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Dat zijn je sterren die rechtsboven in je scherm zijn. Dat betekend dus de politie die achter je aan zit, wat je automatisch krijgt als je naar San Fierro of Las Venturas gaat wanneer je die nog niet hebt vrijgespeeld.San Fierro speel je uit na de missie The Green Sabre. Las Venturas na Yay Ka-Boom-Boom. Nog veel geluk met missies spelen! ik heb ook codes er voor de politie uit te zetten Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Maar het leukste is natuurlijk gewoon het verhaal nalopen. Met cheats zul je nog steeds niet die huizen kunnen kopen. Dat kan pas nadat je met missies in dat gebied begint. Reageren
stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Maar het leukste is natuurlijk gewoon het verhaal nalopen. Met cheats zul je nog steeds niet die huizen kunnen kopen. Dat kan pas nadat je met missies in dat gebied begint. ja dat ken ook maar die missis vin ik een betje moeilijk dus drm doe ik het niet zo vaak Reageren
ikt Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Je kunt ook gewoon een 100% savegame downloaden als je dat makelijker vindt. http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...s&showcat=4 Reageren
stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Je kunt ook gewoon een 100% savegame downloaden als je dat makelijker vindt.http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...s&showcat=4 dat zou ook kunnen maar ik mag niet zo weer douwnloden wegen vierus Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Daar zit heus geen virus op hoor En dat kunnen meerdere van ons bevestigen. En hij die savegames zijn door Dizzee, SummerBase en Jow Tommy Vercetti toegevoegd, en die gooien er geen virus op. En zelfs al zouden ze, dan zou de controleur (Lantyz ofzo) ze erad gooien of de download niet goed keuren . En dan heb je nog je eigen virusscanner dus voor virussen vanaf de gtagames community hoef je niet te vrezen, want dat bestaat gewoonweg niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.