sasalino Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 beste mensen ik ben nu al een tijd bezig om een script reallife te maken voor gta samp alleen het probleem is het lukt me dus echt niet heb vele sites doorgezocht voor informatie, daaruit ben ik wel ergens gekomen, maar nu is mijn vraag of, iemand gewoon een realife script heb voor gta samp zodat ik kan hem wat kan veranderen naar me eigen wensen of iemand die een site weet waar ik die script vandaan kan halen, niet op de site van http://forum.sa-mp.com/ daar staan wel wat scripts maar die kan je niet meer downloaden of die zijn niet goed, dus als iemand mij kunt helpen graag mijn dank is groot groet sasalino
Sandra Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Punt 1: De scriptshowroom op het Samp-forum is dzowat de enige plek waar je complete scripts kan downloaden. punt 2: Reallife scripts zijn meestal erg groot. Gevolg daarvan is, is dat je ze heel lastig kan veranderen. (zeker voor beginnende scripters). Het is verstandig om eerst met een klein script te beginnen, of tutorials lezen. Zodat je wat ervaring opdoet.
Swiggers Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Hey sasalino (Ken je mij).Dit is nou een zinloos antwoord.Hij vraagt op een antwoord op zijn vraag. En niet of hij jou kent! Denk daar aan ! Of vraag iets aan hem in een PB/PM Swiggers Bewerkt: 1 maart 2008 door swiggers
Sandra Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Hey sasalino (Ken je mij). man, dit topic is 6 maanden oud
Recommended Posts