stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 hoi ik heb codes voor gta maar ik ken de politie uit zetten maar ken ik alleen de politie helykopter uit zetten ? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 hoi ik heb codes voor gta maar ik ken de politie uit zetten maar ken ik alleen de politie helykopter uit zetten ? De code voor de 'Never Wanted' cheat (Nooit meer wanted sterren) is 'AEZAKMI', hierdoor zal je nooit wanted sterren krijgen. Er rijden nog wel polities rond, maar als je op ze schiet doen ze niets. Er zullen alleen maar Politie Helikopters vliegen als je bij de storyline 'Return To Los Santos' bent, na de missie 'Riot' zullen er overal politie heli's rondvliegen om de straten koest te houden (Hoewel het wijnig effect heeft, de heli heeft alleen zijn zoeklicht aan.) Reageren
stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 De code voor de 'Never Wanted' cheat (Nooit meer wanted sterren) is 'AEZAKMI', hierdoor zal je nooit wanted sterren krijgen. Er rijden nog wel polities rond, maar als je op ze schiet doen ze niets. Er zullen alleen maar Politie Helikopters vliegen als je bij de storyline 'Return To Los Santos' bent, na de missie 'Riot' zullen er overal politie heli's rondvliegen om de straten koest te houden (Hoewel het wijnig effect heeft, de heli heeft alleen zijn zoeklicht aan.) ow dus als ik de politie aan zet dan schietten ze ook met helikopters ? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 ow dus als ik de politie aan zet dan schietten ze ook met helikopters ?De politiehelikopter zal pas schieten als je 3 wanted sterren hebt. Al je een wanted ster hebt zal er een agent met een knuppel achter je aan komen, als je vaak wegloopt of de agent slaat zal hij zijn geweer pakken. Als je 2 wanted sterren hebt zullen er meer polities achter je aankomen. Met het doel je te arresteren of neer te schieten. Bij 3 sterren zullen er dus politiehelikopter's komen, en nog meer politie er komen trouwens ook nog S.W.A.T vans bij. Bij 4 sterren zullen er politiehelikopter's S.W.A.T. van's politie auto's + motors komen. Bij 5 sterren zullen er nog steeds Politiehelikopters, auto's en motors. Maar nu ook FBI ranchers komen, als je 6 sterren wanted hebt, zullen er Tanks (Die overigens niet schieten) en Barracks op je af komen. Er staan overigens op snelwegen/ grote wegen altijd blockkades, je auto zal hierdoor snel worden kapot geschoten . Reageren
stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 De politiehelikopter zal pas schieten als je 3 wanted sterren hebt. Al je een wanted ster hebt zal er een agent met een knuppel achter je aan komen, als je vaak wegloopt of de agent slaat zal hij zijn geweer pakken. Als je 2 wanted sterren hebt zullen er meer polities achter je aankomen. Met het doel je te arresteren of neer te schieten. Bij 3 sterren zullen er dus politiehelikopter's komen, en nog meer politie er komen trouwens ook nog S.W.A.T vans bij. Bij 4 sterren zullen er politiehelikopter's S.W.A.T. van's politie auto's + motors komen. Bij 5 sterren zullen er nog steeds Politiehelikopters, auto's en motors. Maar nu ook FBI ranchers komen, als je 6 sterren wanted hebt, zullen er Tanks (Die overigens niet schieten) en Barracks op je af komen. Er staan overigens op snelwegen/ grote wegen altijd blockkades, je auto zal hierdoor snel worden kapot geschoten .oke maar ik heb ook een kode dat ik blijf leven ken dat dan ook als ik de politie aan zet en dat ik de code dat ik blijf leven ? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 oke maar ik heb ook een kode dat ik blijf leven ken dat dan ook als ik de politie aan zet en dat ik de code dat ik blijf leven ? Als je die code invoert zal je inderdaad onkwetsbaar zijn, er zit wel een nadeel aan, als je door een politiehelikopter word geraakt zal er health afgaan, eveneens als Ontploffingen, Vallen van grote hoogte en dat soort dingen. Je bent dus eigenlijk alleen imuun voor kogels en voor andere spullen waarmee je kan aanvallen . Reageren
stoellen Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) oke maar ik heb ook een kode dat ik blijf leven ken dat dan ook als ik de politie aan zet en dat ik de code dat ik blijf leven ? Als je die code invoert zal je inderdaad onkwetsbaar zijn, er zit wel een nadeel aan, als je door een politiehelikopter word geraakt zal er health afgaan, eveneens als Ontploffingen, Vallen van grote hoogte en dat soort dingen. Je bent dus eigenlijk alleen imuun voor kogels en voor andere spullen waarmee je kan aanvallen . ok dan weet ik genoeg bedankt Bewerkt: 26 september 2007 door stoellen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) oke maar ik heb ook een kode dat ik blijf leven ken dat dan ook als ik de politie aan zet en dat ik de code dat ik blijf leven ? Als je die code invoert zal je inderdaad onkwetsbaar zijn, er zit wel een nadeel aan, als je door een politiehelikopter word geraakt zal er health afgaan, eveneens als Ontploffingen, Vallen van grote hoogte en dat soort dingen. Je bent dus eigenlijk alleen imuun voor kogels en voor andere spullen waarmee je kan aanvallen . Als de Policeheli je raakt zal er toch geen health afgaan? Volgens mij was dit alleen maar het geval bij verdrinken, vallen en ontploffingen? Edit @ hieronder: Je hebt gelijk, ik heb het uitgeprobeerd en er ging inderdaad health af. Ook gaat er wat af als je overreden wordt. Bewerkt: 26 september 2007 door Hanneswasco Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Als de Policeheli je raakt zal er toch geen health afgaan? Volgens mij was dit alleen maar het geval bij verdrinken, vallen en ontploffingen?Nee hoor, (Je hebt bij Verdrinken gelijk ), de politieheli zal op een moment gaan schieten met een soort machinegun, deze zal door je health code gaan, het maakt dus niet uit welke cheat je ook geactiveerd hebt, hij zal je altijd kunnen raken, en jij zal altijd health verliezen . Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) De politiehelikopter zal pas schieten als je 3 wanted sterren hebt. Al je een wanted ster hebt zal er een agent met een knuppel achter je aan komen, als je vaak wegloopt of de agent slaat zal hij zijn geweer pakken. Als je 2 wanted sterren hebt zullen er meer polities achter je aankomen. Met het doel je te arresteren of neer te schieten. Bij 3 sterren zullen er dus politiehelikopter's komen, en nog meer politie er komen trouwens ook nog S.W.A.T vans bij. Bij 4 sterren zullen er politiehelikopter's S.W.A.T. van's politie auto's + motors komen. Bij 5 sterren zullen er nog steeds Politiehelikopters, auto's en motors. Maar nu ook FBI ranchers komen, als je 6 sterren wanted hebt, zullen er Tanks (Die overigens niet schieten) en Barracks op je af komen. Er staan overigens op snelwegen/ grote wegen altijd blockkades, je auto zal hierdoor snel worden kapot geschoten .Volgens mij is het zo dat als je wegrent bij 1 Wanted ster je je Wanted ster kwijtraakt. Als je een vuurwapen pakt zal de agent een Pistol pakken, neem je weer een slag-/steekwapen dan zal de agent zijn Night Stick nemen. Rijd je toevallig langs een politieauto, -motor of een ander voertuig van de politie dan zal deze je automatisch volgen. Bij 1 Wanted level krijg je dus niet maar één agent, agent die achter je aan rent, maar meer agenten en evt. hun auto's. Bovendien blijft het bij 1 ster, zolang je een slag-/steekwapen hebt, bij arresteren. Heb je 2 sterren of meer dan willen ze je echt vermoorden.@ hieronder: Ik zeg niet dat als je iemand dood je je Wanted level kwijtraakt Hanneswasco, zou een beetje een vreemde wet zijn Bewerkt: 26 september 2007 door VWO-er Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Volgens mij is het zo dat als je wegrent bij 1 Wanted ster je je Wanted ster kwijtraakt. Als je een vuurwapen pakt zal de agent een Pistol pakken, neem je weer een slag-/steekwapen dan zal de agent zijn Night Stick nemen. Rijd je toevallig langs een politieauto, -motor of een ander voertuig van de politie dan zal deze je automatisch volgen. Bij 1 Wanted level krijg je dus niet maar één agent, agent die achter je aan rent, maar meer agenten en evt. hun auto's. Bovendien blijft het bij 1 ster, zolang je een slag-/steekwapen hebt, bij arresteren. Heb je 2 sterren of meer dan willen ze je echt vermoorden.Klopt ook niet helemaal hoor Timo, als je een agent doodslaat of gewoon al eens steekt/slaat dan zal je ook een 2-sterren wanted level krijgen. En volgens mij ook wanneer je meerdere mensen dood. Ben er eigenlijk zelfs zo goed als zeker van...Edit @ hierboven: Sorry, ik begreep het verkeerd. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.