GTAGamertje Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2007 Heey.. Ik zat eens filmpjes van Vice City te kijken en zag toen dit : -__- Klik hier -__- Ik zou graag willen weten of je deze kan downloaden of hoe die heet.. Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2007 Daarvoor hebben we het "Ik zoek een mod"-topic, te vinden in de modding-fora. En welke mod zoek je precies? Het stikt namelijk van de mods in dat filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAGamertje Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) Ah .. wist ik niet.. Ik zoek eigelijk die met de loopings en bewerkte stunts etc. Misschien de 1e en de 2e 'opname' Bewerkt: 26 september 2007 door GTAGamertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Sugo Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 vette auto's O_o en die stunt shit in ut begin is ook wel vettiejz. maare, hoe heet da 1e liedje? ben naam vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) vette auto's O_oen die stunt shit in ut begin is ook wel vettiejz. maare, hoe heet da 1e liedje? ben naam vergeten Daarvoor hebben we het "Hoe-heet-dit-nummer?"-topic in het Beeld & Geluid forum (link) Hier ben je overigens redelijk off topic Enneh, GTAGamertje, het zou misschien wel eens de GTA Stunt Airport mod kunnen zijn die jij bedoelt. Hij staat als 4e op deze lijst. Ik heb er zelf verder niet naar gekeken trouwens. Misschien vind je anders één van de anderen interessant. Bewerkt: 27 september 2007 door K.O. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAGamertje Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Het ziet er opzich wel fet uit, maar alleen de 4e is (volgensmij) voor VC en de rest voor SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Oh sorry; die links waren allemaal voor SA, had ik even verkeerd gezien.. Nouja, je kunt zelf ook wel een beetje zoeken naar stuntpark mods op bekende gta-mods-sites toch? Ik zag trouwens dat ene galiorix, waarschijnlijk dezelfde als op dit forum, gisteren op YouTube heeft gevraagd aan de eigenaar van het filmpje hoe de mod heet. Zodra de eigenaar iets terug heeft gezegd zal hij het wel laten weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAGamertje Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Oké! Gaaf.. Als het lukt bedank ik je 62 keer oke? Oh.. en jah ik kan ook wel even kijken of er nog wat anders leuks is.. ik heb al veel mods geprobeerd.. Heb je soms nog wat goede sites waar wat mods op staan die je niet overal ziet? Bewerkt: 28 september 2007 door GTAGamertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.