metehan Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) als ik gti download krijg ik fout rapport en dan wilt hij niet meer laden wat moet ik hier doen ???? Bewerkt: 26 september 2007 door metehan Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) GTA downloaden is illegaal, en valt dus onder Warez wat hier verboden is. (Zowel over te praten als links geven) We kunnen je hierbij dus ook niet helpen... Edit @ hieronder: Ow sorry ik dacht dat je een typfout maakte. Mijn excuses. Ik maak wel erg veel fouten vandaag... :$ Bewerkt: 26 september 2007 door Hanneswasco Reageren
metehan Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 ik bedoel grand tani island Reageren
Donwell Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Er zijn verschillende mogelijkheden. De twee die ik behandel zijn het meest voor de hand liggend. Je laad een spel, als je de main.scm en script.img vervangt, zul je altijd een nieuw spel moeten beginnen. Doe je dit niet, kun je inderdaad een foutmelding krijgen. Je hebt hem verkeerd geïnstalleerd, sommige bestandjes zijn niet helemaal goed gevallen. Kijk hier ook nog eens goed naar. Je hebt de verkeerde versie, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk; hij sluit dan af, of er wordt een nieuw spel gestart, dus hier zal het niet aan liggen. Hopelijk heb je hier wat aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.