PowerPats Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Hoe krijg je free-aim in vcs want ik kan alleen maar lock doen en dat is nogal irritant. met free-aim bedoel ik dat je zo een mikpuntje ziet op je scherm. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Hoe krijg je free-aim in vcs want ik kan alleen maar lock doen en dat is nogal irritant.met free-aim bedoel ik dat je zo een mikpuntje ziet op je scherm. Als je een Ps2 hebt kan je dat me de rechter of linker (Allang niet meer gespeelt) doen. Als je een geweer in je hand hebt en je drukt op de recht of linker analog stick zal dat tekentje verschijnen, je moet de knop dan wel ingedrukt houden, als je hem weer los houd gaat hij weer naar Lock-on mode . Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) Voor de PSP: R ingedrukt houden en dat hen pijltje naar beneden een keertje indrukken Bericht 1313! Ongeluksbericht Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk. Bewerkt: 26 september 2007 door MartyCeha Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 dus je moet hem egt de hele tijd inhouden ? nogal onhandig lijkt me maar in ieder geval bedankt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Nee, je houdt voor de PSP de -toets in en druk één keertje op . Op de PS2 houd je in en druk één keertje op R3. Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Oke ik snap het bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.