flarx Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) beste, heb san andreas na 2 jaar pas kunnen spelen op pc en nu ik er aan wil beginnen lukt de missie vn OD Loc niet (dansen op strand). de controls voor de danspasjes werken niet (ook na veranderen van toetsen). Nu ben ik op zoek naar een save vn iemand juist achter deze missie zodat ik kan verder gaan met het spel. kan iemand me zijn save doorsturen? grtz lars Bewerkt: 26 september 2007 door Bling Emailadres verwijderd. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 1.:Savegames kan je aanvragen in het '' Savegame aanvraag forum '' , Ook hebben 'SummerBase', 'Typhoon' en '-Matthijs-' een project gestart. Namelijk alle missie's van v1 en v2 - Alle missie's van v1 kan je hier downloaden . - Alle missie's van v2 kan je hier downloaden . Maar dan denk jij waarschijnlijk van , Hoe kan je zien of je v1/v2 hebt. -Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas. -Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan. -Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan. 2.:Je mag Geen email-addressen in je post zetten. Greetz, GekkieJ01 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Je kan een savegame vanaf deze missie downloaden op het forum, er zijn maar liefst 2 versie's waar je mee moet opletten. Kijk hiervoor in 'Deze Computer'> 'C' of 'D'> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> 'GTA San Andreas'> 'Data'> 'Script'. Als je Script.img maarliefst 568 kb groot is, zal je Versie 1 hebben. Voor een Savegame kijk hier: Versie 1 Savegames Als je Script.img maarliefst 562 kb groot is, zal je Versie 2 hebben. Voor een savegame kijk hier: Versie 2 Savegames, veel succes . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.