Jump to content

budget voor notebook van 1415 Euro


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    14

  • xgaming

    9

  • Boris H.

    5

  • Limbolander

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo mega budget, kan je een leuke laptop van kopen! Zal ff voor je kijken :) BTW: wat wil je erop doen? Gamen gaat wel denk ik. Snelle CPU, 2GB ram, 15.4 inch scherm, 17 inch of groter? HDD, 120GB, 160 GB of meer?

ik wil er in ieder geval goed mee kunnen gamen beste grafische kaart etc. wel een lekker groot beeld maar niet belachelijk groot want ik wil er nog wel mee kunnen lopen. de harde schijf natuurlijk niet te klein maar hoeft niet persee heel erg groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ongeveer het beste wat ik op azerty heb kunnen vinden:

Klik

-2GB DDR2 werkgeheugen

-Intel Core 2 Duo T7500

-250 GB HDD @ 4200RPM

-NVIDIA GeForce 8600M GS

-Resolutie 1440x900 pixels

-5 USB poorten

-4,1 KG :S

Als ik geld had zou ik denk ik zoiets kopen :) Maar ik denk dat je beter nog even wachten tot andere mensen zijn langsgeweest omdat ik niet superveel verstand heb van laptops. De processor is een van de snelste op het moment (op te T7700 na). Vind eigenlijk dat er een belachelijk grote HDD in zit, als je voor een ander gaat heb je waarschijnlijk rond de 160 GB.

EDIT: Zit volgens mij geen Vista of XP bij.... Komt er rond de 100 euro bij (voor Home Premium) en dan zit je nog onder je budget ;).

Nog een leuke laptop:

* Intel Core 2 Duo T7700 (2,4GHz, 800MHz, 4Mb)

* 2GB DDR2 667MHz geheugen (2x 1GB)

* 160GB SATA harde schijf 5400RPM

* 1GB Intel Turbo Memory module

* Geen converter

* Windows Vista Home Premium (32bit)

* Geen Office 2007 applicatiesoftware

* Geen BullGuard Internet Security 7.0

* 2 jaar carry-in garantie

* Geen uitgebreide pixelcontrole

€ 1.267,00

op xxodd.nl, moet je deze laptop kiezen en dan conigureren: XXODD XNi8252d 15"

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

haha, jij hebt dus ook dyslectie :puh: ik ook en heb een half jaar geleden voor dat bedrag een macbook gekocht, en geen spijt van gehad :puh: als je hem echt wilt gebruiken voor op school (pw's, werkstukken) zal ik gaan voor een lichte, dus 13 of 14 inch... als je hem alleen maar thuis gebruikt 1 van de laptops hierboven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

haha, jij hebt dus ook dyslectie :puh: ik ook en heb een half jaar geleden voor dat bedrag een macbook gekocht, en geen spijt van gehad :puh: als je hem echt wilt gebruiken voor op school (pw's, werkstukken) zal ik gaan voor een lichte, dus 13 of 14 inch... als je hem alleen maar thuis gebruikt 1 van de laptops hierboven :puh:

nee geen dislectie maar een lelijk handschrift.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Dit is ongeveer het beste wat ik op azerty heb kunnen vinden:

Klik

-2GB DDR2 werkgeheugen

-Intel Core 2 Duo T7500

-250 GB HDD @ 4200RPM

-NVIDIA GeForce 8600M GS

-Resolutie 1440x900 pixels

-5 USB poorten

-4,1 KG :S

Als ik geld had zou ik denk ik zoiets kopen :) Maar ik denk dat je beter nog even wachten tot andere mensen zijn langsgeweest omdat ik niet superveel verstand heb van laptops. De processor is een van de snelste op het moment (op te T7700 na). Vind eigenlijk dat er een belachelijk grote HDD in zit, als je voor een ander gaat heb je waarschijnlijk rond de 160 GB.

EDIT: Zit volgens mij geen Vista of XP bij.... Komt er rond de 100 euro bij (voor Home Premium) en dan zit je nog onder je budget ;).

Nog een leuke laptop:

* Intel Core 2 Duo T7700 (2,4GHz, 800MHz, 4Mb)

* 2GB DDR2 667MHz geheugen (2x 1GB)

* 160GB SATA harde schijf 5400RPM

* 1GB Intel Turbo Memory module

* Geen converter

* Windows Vista Home Premium (32bit)

* Geen Office 2007 applicatiesoftware

* Geen BullGuard Internet Security 7.0

* 2 jaar carry-in garantie

* Geen uitgebreide pixelcontrole

€ 1.267,00

op xxodd.nl, moet je deze laptop kiezen en dan conigureren: XXODD XNi8252d 15"

sorry maar bump/dubbelpost lijkt me nu toch niet zo erg.

die asus wat jij zei heeft inderdaad een mooi waslijstje en ook nog is een keer een mooie kleurtje. ik probeer nu ook te kijken of ik hem in een winkel kan krijgen rond of in almere. of ik zou een factuur van de internet moeten krijgen maar ik vind online winkels niet handig kwa betrouwbaarhijd en garantie service. bovendien wil ik hem misschien ook wel eerst even aanraken. weet je misschien ook een winkel ( leuke opdracht voor mensen die zich vervelen).

overgens heb ik het budget nog niet maar het komt er waarschijnlijk binnen ongeveer een week.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Azerty is te vertrouwen hoor ;) Je krijgt een factuur als je bij hun besteld. Overigens weet ik niet of ie in een winkel te koop is. Moet je denk ik even op google zoeken :).

google zoeken, wat denk je dat ik probeer.... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je bij Dell besteld heb je voor een bedrag van ca. 1100 euro een hele leuke laptop. Ik heb er zelf een laptop van 1050 euro gekocht begin deze maand en hij bevalt prima! Ik heb een snelle videokaart(8600m GT), een snelle processor(Core2Duo, 2.2 GHz, 4MB L2 cache) 2 GB DDR2 ram @ 667 MHz en een 17" breedbeeldscherm met een resolutie van 1440x900. Je kan ook een resolutie van 1680x1050 nemen. Overigens heb je deze laptop ook in een 15" variant wat dan zo'n 50 euro duurder is.

Als je dit wil gaan bestellen moet je op de Dell site naar kleine bedrijven gaan, de laptop opzoeken en onderaan de laptopspecs kijken. Daar zie je een "e-valeu" code staan. Die kopieer je, dan ga je terug naar de beginpagina van dell. Hier ga je naar consument en klik je op e-valeu code invoeren. Na dit gedaan te hebben kun je de laptop als consument bestellen(kan normaal niet). De prijs lijkt dan wel hoger maar dat is niet zo. Ze laten de prijs inclusief BTW zien.

Veel succes met je zoektocht naar een laptop!

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

(Core2Duo, 2.2 GHz, 4MB L2 cache) lol dat zijn de specificaties van de CPU.... Volgens mij is het de T7500. Snelle CPU op dit moment, niks mis mee. Volgens mij is het ook een redelijke laptop van dell, niet al te duur :Y

EDIT: lol goed gegokt ;) Is de T7500.

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: lol goed gegokt ;) Is de T7500.

Klopt, veel mensen maken wel de fout een T7250 te nemen die zo'n 100 euro goedkoper is. Hij heeft 2 GHz en 2MB L2 cache. Veel mensen denken dan; ik ga geen 100 euro betalen voor 200 MHz meer snelheid en dat is fout. Je krijgt met een T7500 niet alleen 200 MHz meer maar ook 4 MB L2 Cahe i.p.v. 2 MB. Hier haal je een flinke prestatiewinst uit! Neem een T7500 en niet iets goedkopers. Je hebt overigens ook nog een T7300, dat is een T7250 met 4 MB cache. Die is dus bijna net zo goed als de T7500.

Groetjes,

Link to comment
Delen op andere websites

wat zeggen jullie van deze:

merk: ASUS Z83SV-7S010C

Proccesor: Intel Core 2 duo T7250 2 GHZ, 2MB

Geheugen/snelheid: 2GB DDR3/667mhz

HDD/snelheid: 320GB/4200 rpm

Beeldscherm/Resolutie: 17" breedbeeld1440 x 900

Video, geheugen: NVIDIA GeForce 8600 M GS 1024 MB (gedeelt)

CD/DVD: Double Layer, DVD+ReWriter

Geheugenkaartlezer: MMC, MS (Pro/Duo), SD, xD

LAN/W-Lan: 1Gbps/ 54MBps

Modem/TV out: 56 kbps/ x

USB 2.0/Firewire: 4x/1x

Vista home premium

Gewicht: 4,1 kg

1299,-

Link to comment
Delen op andere websites

wat zeggen jullie van deze:

merk: ASUS Z83SV-7S010C

Proccesor: Intel Core 2 duo T7250 2 GHZ, 2MB

Geheugen/snelheid: 2GB DDR3/667mhz

HDD/snelheid: 320GB/4200 rpm

Beeldscherm/Resolutie: 17" breedbeeld1440 x 900

Video, geheugen: NVIDIA GeForce 8600 M GS 1024 MB (gedeelt)

CD/DVD: Double Layer, DVD+ReWriter

Geheugenkaartlezer: MMC, MS (Pro/Duo), SD, xD

LAN/W-Lan: 1Gbps/ 54MBps

Modem/TV out: 56 kbps/ x

USB 2.0/Firewire: 4x/1x

Vista home premium

Gewicht: 4,1 kg

1299,-

Hardeschijf is een beetje groot en 4200RPM is wel wat sloompjes.... Verder is die videokaart wel redelijk oké ;) Jammer dat het Shared Memory is.... En moet het geheugen niet DDR2 zijn? Staat nu DDR3 en zo'n DDR3 667 MHz kitje bestaat niet....

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...