elferen1 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Hoi, Ik heb ongeveer 10 minuten geleden SA:MP V0.2.2 gedownload om GTA SA online te spelen. Maar toen had ik hem geinstalleerd. Dat ging nog goed, Daarna koos ik een Game waar ik in wou en dan ging ik erin en toen kreeg ik deze foutmelding Ik gebruik Windows Vista Ultimate. weet iemand hoe ik dit kan oplossen???? Alvast bedankt, Elferen1 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Volgens mij zegt je computer dat je geheugen het niet aan kan, Ik heb niet zo veel verstand van dit sorry. Reageren
elferen1 Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 ik heb nog 20GB (niet veel dan maar ik ga een interne hardeschijf kopen ) Reageren
Azer Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 start singleplayer nog wel normaal op? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.