Klokkie89 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) Ik heb nu de mapeditor gedownload. heb netjes de tuturial gevolgd. maar ik kan de Tyles niet zien. Dan moet ik ze allemaal een keer aan gaan klikken willen ze tevoorschijn komen. En als je dan even verder gaat scrollen om de rest aan te klikken dan zijn de andere weer gewoon verdwenen :S iemand ervaring met dit probleem?? :S Bewerkt: 27 september 2007 door klok Reageren
Donwell Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Rockstar heeft het spel zelf op de site geplaatst, het is dus het originele spel. Of je hem nu dus alsnog in de winkel koopt, of download van de site, de mods zouden het moeten doen. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) Nu heb ik de map editor gedownload, maar ol kan hem niet openen. Ik moet hem met een ander programma openen. Die hoor je normaal dan wel via het web op te kunnen sporen maar dat doet ie ook niet. help mij :S Bewerkt: 26 september 2007 door klok Reageren
MrKooKie Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Nu heb ik de map editor gedownload, maar ol kan hem niet openen.Ik moet hem met een ander programma openen. Die hoor je normaal dan wel via het web op te kunnen sporen maar dat doet ie ook niet. help mij :S De map-editor is vrij onstabiel onder XP of Vista, je kunt proberen om het programma onder Windows 98-modus te laten draaien. Dit doe je door op het pictogram te klikken -> eigenschappen -> en dan Win98 te selecteren. Met de rest van de van de problemen moet je gewoon rekening houden die zijn bijna niet te verhelpen op XP en Vista. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.