Jump to content

Wat nu? M'n SA-vriendin is dood.

Recommended Posts

Geplaatst:

dus mijn vriendin is dood dat is ook bij een andere tapic maar de oysters die ik moet verzamelen zijn niet tee vinden omdat een paar al gepakt zijn en ik wil die politie outfit en heb geen armax ps2

Geplaatst: (bewerkt)
dus mijn vriendin is dood dat is ook bij een andere tapic maar de oysters die ik moet verzamelen zijn niet tee vinden omdat een paar al gepakt zijn en ik wil die politie outfit en heb geen armax ps2

Het is jammer dat je hem op de PS2 hebt, want anders kon je met een speciaal programma (SAMA) de reeds gevonden oysters overslaan. Eigenlijk zit er dus momenteel niets anders op dan netjes overnieuw te beginnen. Ik raad je aan deze plattegrond uit te printen en die naast je te houden tijdens het zoeken. Vink pas iets af als je zeker weet dat je de betreffende oyster(s) hebt gevonden. Doe je dit namelijk niet, dan is de kans daar dat je in verwarring raakt en zo allesnog een keer bijlangs moet. Overigens liggen de oysters in het water, dus je zult moeten duiken.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ik heb dit heel systematisch gedaan. Die kaart uitgeprint, en degene die ik heb gepakt met de kaart ernaast vink ik groen aan, en degene die ik niet kan vinden en misschien al een keer heb gepakt vink ik rood aan. Als ik ze dan op het eind niet allemaal heb, hoef ik alleen de rooie terug te zoeken :) . Overigens kun je op deze kaart de oysters gewoon aanklikken om een omschrijving van de vindplaats en een plaatje te zien ervan. Dan kun je eventueel herkennen of je die al hebt gehad, of toch vinden als je hem in eerste instantie niet kan vinden ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...