$NeoSyp$ Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) Hallo, ik heb nu bijna mijn server af. Bij deze server moet je op een gegeven moment met de lift naar de tweede, of eerste verdieping gaan om te ontsnappen. Nu wil ik het zo dat je enkel de lift kunt bedienen, als je in een checkpoint staat, bij een paneel. Echter, dit paneel zit niet in de lift zelf, maar aan de buitenkant, bij elke verdieping. In totaal dus 3 panelen. Nu wil ik graag dat deze checkpoints verschijnen als je ongeveer een metertje dichtbij bent, want het zijn toch redelijk smalle gangen, dus verder hoeft het niet. Echter, ik weet zelf niet goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb alles al klaargemaakt voor als die checkpoints verschijnen, dat is niet meer nodig. Ik heb enkel het deel nodig dat de checkpoint verschijnen en ook weer verdwijnen, als je verder dan ongeveer een meter ervan daan bent. Hier is wat informatie: -Er zijn 3 verdiepingen met elk 1 paneel, dus in totaal 3 checkpoint die moeten verschijnen, maar niet tegelijk. -De coordinaten waar de checkpoint moeten komen zijn: Verdieping 3: -771.3625,-1989.9880,27.2473 Verdieping 2: -771.8231,-1987.8262,21.0578 Verdieping 1: -771.8195,-1989.7515,12.9206 Zodra de verdieping 3 checkpoint verschijnt moet checkpointid[playerid] = 5; Zodra de verdieping 2 checkpoint verschijnt moet checkpointid[playerid] = 6; Zodra de verdieping 1 checkpoint verschijnt moet checkpointid[playerid] = 7; Ik weet dat het niet al te moeilijk is, maar helaas kan ik het niet. Ik zou het erg op prijs stellen, mocht je dit voor me willen doen (ja, JIJ). Bij voorbaat dank en As Melhoras, NeoSyp Bewerkt: 26 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
kevin software Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 ik weet wel wat ik zal het zo wel ff maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.