.:TOM:. Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Iemand die me zou kunnen uitleggen hoe je custom train tracks maakt ? Tom Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Dit gaat door middel van de overbekende Paths. Ik zelf heb hier niet veel verstand van, maar je moet er 3DS MAX voor hebben met een path script (die van Steve-M?). Greetz Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Ik dacht dat dit ging door middel van de tracks.dat de editen of niet ? Tom Reageren
K.O. Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Gaan de train tracks niet op dezelfde manier als alle andere paths? In dat geval zou je eens naar deze tutorial van Apple-Mac kunnen kijken... Sorry; per ongeluk overheen gelezen. Bewerkt: 27 september 2007 door K.O. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Train tracks gaan niet via de normale paths, de nodes.dat's dus, (zoals ik in die tutorial beschreven heb), maar gaan via de bestandjes tracks, tracks1, tracks2, tracks3, en vermoedelijk ook tracks4.dat.. Deze zijn nu lastig te bewerken, en ik kan je helaas ook niet verder helpen. Maar hier is bijvoorbeeld wel een matige tool te vinden. (Matig, omdat die tool niet helemaal 100% werkt) Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.