Jump to content

VC crasht in de buurt van mod

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

Ik heb mijn broertje ook wat leren modden en hij is al een aardig leuke mod aan het maken :)

maar steeds als ik in de buurt van zijn mod kom crasht VC :blink:

weet iemand wat je hier tegen kan doen?

Geplaatst:

Meestal bij cars mod is het als jij bij de auto komt.

Waarschijnlijk een bug in het mod.

Geplaatst:

wat voor een mod is het?

ik had eens de naam van de infernus veranderd en toen ik op meer als 5 meter afstand kwam crashte me spel ook...

Geplaatst:
duh...dat snap ik ook nog wel...maar dan is het probleem nog niet verholpen <_<

Maar meestal weet jij het antwoord op dit soort vragen Eclipse en nu stel jij ze zelf. :lol:

Geplaatst:
duh...dat snap ik ook nog wel...maar dan is het probleem nog niet verholpen <_<

Maar meestal weet jij het antwoord op dit soort vragen Eclipse en nu stel jij ze zelf. :lol:

lol klopt maar dit heb IK OOK nog nooit megamaakt :puh:

Geplaatst:

er is alleen maar gemapt...wat hoge flats uit downtown + LOD en nog 2 zelfgemaakte objecten.

Geplaatst:

met die fout loopt hij altijd bij het laden al vast...en ik zet altijd alles op "9999999" dus die getallen blijven nog eeen hele tijd groen :lol:

Geplaatst:
met die fout loopt hij altijd bij het laden al vast...en ik zet altijd alles op "9999999" dus die getallen blijven nog eeen hele tijd groen :lol:

Het enigste wat ik denk is:

Als hij crasht in de buurt van het mod betekend maar 1 ding, het spel kan het niet laden omdat het niet voledig is of dat het niet goed is gemaakt waardoor het heel raar in het spel uitziet <_<

Geplaatst:

eclipse,

Heb je de LOD distance van je nieuwe objecten wel correct ingevult, dus niet op 0 laten staan?

Geplaatst:

dat staat allemaal goed...ik heb er maar 1 zelfgemaakte lod in zitten en die staat op 3000 distance

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...