Jump to content

KNVB-beker 2007/08

NilsHolgersson

Recommended Posts

Geplaatst:

kan niet geloven dat AZ eruit ligt :cry:

hoop dat ajax en feyenoord er ook uit vliegen dan word het een interessante beker finale denk ik

Geplaatst:
Dat is wel een heel late reactie van je want Ajax heeft al de beker.

Haha, inderdaad. Al is Feyenoord ook nog een goeie kanshebber, Ajax is eigenlijk al verzekerd van een winst op de KNVB beker, nu er alleen nog maar ploegen als SC heerenveen Jong, Cambuur Leeuwarden en zo bijzitten. :schater:

Geplaatst:
Dat is wel een heel late reactie van je want Ajax heeft al de beker.

Haha, inderdaad. Al is Feyenoord ook nog een goeie kanshebber, Ajax is eigenlijk al verzekerd van een winst op de KNVB beker, nu er alleen nog maar ploegen als SC heerenveen Jong, Cambuur Leeuwarden en zo bijzitten. :schater:

Ajax gaat hem pakken , weet ik zogoedalszeker :D!

Geplaatst:

Zelfoverschatting is wel iets van bij Ajax hoort. Maar de finale van de beker wordt nog altijd gespeeld in De Kuip; Feyenoord maakt daar gehakt van de Neusjes.

Geplaatst:

Daarom heb ik zo'n hekel aan Ajax, omdat ze denken dat ze alles zijn, maar PSV moeten ze de laatste jaren toch gewoon boven hun dulden. Geef mij maar het gemoedelijke Eindhoven en PSV. En @ Nils; wie zegt er dat Feyenoord en Ajax in de finale komen? Misschien wordt de finale wel Cambuur Leeuwarden-Jong Heerenveen. Of Ado Den Haag-FC Eindhoven.

Geplaatst:
Daarom heb ik zo'n hekel aan Ajax, omdat ze denken dat ze alles zijn, maar PSV moeten ze de laatste jaren toch gewoon boven hun dulden. Geef mij maar het gemoedelijke Eindhoven en PSV. En @ Nils; wie zegt er dat Feyenoord en Ajax in de finale komen? Misschien wordt de finale wel Cambuur Leeuwarden-Jong Heerenveen. Of Ado Den Haag-FC Eindhoven.

ik denk als jullie ook nog in de beker zaten en ajax enzo lagen d''ruit dat jullie dan ook wel hadden gezegd dat jullie hem zouden pakken , maar je kan dat niet meer zeggen omdat jullie eral uitliggen , ik denk niet dat ze alles zijn , ik heb gewoon zelfvertrouwen in me club.

Geplaatst: (bewerkt)
En @ Nils; wie zegt er dat Feyenoord en Ajax in de finale komen? Misschien wordt de finale wel Cambuur Leeuwarden-Jong Heerenveen. Of Ado Den Haag-FC Eindhoven.

Het was ook meer een reactie op Ajacieden die denken dat de beker al gewonnen is, terwijl ze pas na verlenging langs Kozakken Boys komen.

Bewerkt: door NilsHolgersson
Geplaatst:
En @ Nils; wie zegt er dat Feyenoord en Ajax in de finale komen? Misschien wordt de finale wel Cambuur Leeuwarden-Jong Heerenveen. Of Ado Den Haag-FC Eindhoven.

Het was ook meer een reactie op Ajacieden die denken dat de beker al gewonnen is, terwijl ze pas na verlenging langs Kozakken Boys komen.

denk je nou echt dat ajax alles gaf op die wedstrijd ?

Geplaatst:

Maar ze hadden de slechste spelers erin staan waaronder Erik Heijblok. :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad. En ik zou niet roepen dat PSV de beker zou winnen...Tegen wie moet Ajax eigenlijk voor de beker? Groningen toch? En Feyenoord toch tegen Heerenveen? Of was 't omgekeerd?

Edit: met dat inderdaad was ik het een met Nils, dat Ajax gewoon van KB moet winnen, net met Clowntje:P 't leek ff net alsof ik een j**d was

Bewerkt: door RobertSA
Geplaatst:
Inderdaad. En ik zou niet roepen dat PSV de beker zou winnen...Tegen wie moet Ajax eigenlijk voor de beker? Groningen toch? En Feyenoord toch tegen Heerenveen? Of was 't omgekeerd?

Edit: met dat inderdaad was ik het een met Nils, dat Ajax gewoon van KB moet winnen, net met Clowntje:P 't leek ff net alsof ik een j**d was

ajax heeft ook gewonnen van KB :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...