Groot-Duimpje Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 alleen knock-out .. Reageren
rubensanti Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 kan niet geloven dat AZ eruit ligt hoop dat ajax en feyenoord er ook uit vliegen dan word het een interessante beker finale denk ik Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Dat is wel een heel late reactie van je want Ajax heeft al de beker. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Dat is wel een heel late reactie van je want Ajax heeft al de beker. Haha, inderdaad. Al is Feyenoord ook nog een goeie kanshebber, Ajax is eigenlijk al verzekerd van een winst op de KNVB beker, nu er alleen nog maar ploegen als SC heerenveen Jong, Cambuur Leeuwarden en zo bijzitten. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Dat is wel een heel late reactie van je want Ajax heeft al de beker. Haha, inderdaad. Al is Feyenoord ook nog een goeie kanshebber, Ajax is eigenlijk al verzekerd van een winst op de KNVB beker, nu er alleen nog maar ploegen als SC heerenveen Jong, Cambuur Leeuwarden en zo bijzitten. Ajax gaat hem pakken , weet ik zogoedalszeker ! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Zelfoverschatting is wel iets van bij Ajax hoort. Maar de finale van de beker wordt nog altijd gespeeld in De Kuip; Feyenoord maakt daar gehakt van de Neusjes. Reageren
RobertSA Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Daarom heb ik zo'n hekel aan Ajax, omdat ze denken dat ze alles zijn, maar PSV moeten ze de laatste jaren toch gewoon boven hun dulden. Geef mij maar het gemoedelijke Eindhoven en PSV. En @ Nils; wie zegt er dat Feyenoord en Ajax in de finale komen? Misschien wordt de finale wel Cambuur Leeuwarden-Jong Heerenveen. Of Ado Den Haag-FC Eindhoven. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Daarom heb ik zo'n hekel aan Ajax, omdat ze denken dat ze alles zijn, maar PSV moeten ze de laatste jaren toch gewoon boven hun dulden. Geef mij maar het gemoedelijke Eindhoven en PSV. En @ Nils; wie zegt er dat Feyenoord en Ajax in de finale komen? Misschien wordt de finale wel Cambuur Leeuwarden-Jong Heerenveen. Of Ado Den Haag-FC Eindhoven. ik denk als jullie ook nog in de beker zaten en ajax enzo lagen d''ruit dat jullie dan ook wel hadden gezegd dat jullie hem zouden pakken , maar je kan dat niet meer zeggen omdat jullie eral uitliggen , ik denk niet dat ze alles zijn , ik heb gewoon zelfvertrouwen in me club. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) En @ Nils; wie zegt er dat Feyenoord en Ajax in de finale komen? Misschien wordt de finale wel Cambuur Leeuwarden-Jong Heerenveen. Of Ado Den Haag-FC Eindhoven. Het was ook meer een reactie op Ajacieden die denken dat de beker al gewonnen is, terwijl ze pas na verlenging langs Kozakken Boys komen. Bewerkt: 30 september 2007 door NilsHolgersson Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 En @ Nils; wie zegt er dat Feyenoord en Ajax in de finale komen? Misschien wordt de finale wel Cambuur Leeuwarden-Jong Heerenveen. Of Ado Den Haag-FC Eindhoven. Het was ook meer een reactie op Ajacieden die denken dat de beker al gewonnen is, terwijl ze pas na verlenging langs Kozakken Boys komen. denk je nou echt dat ajax alles gaf op die wedstrijd ? Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ook al speelden ze op 30% dan zouden ze met twee vingers in de neus langs KB moeten komen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 En @ Nils; wie zegt er dat Feyenoord en Ajax in de finale komen? Misschien wordt de finale wel Cambuur Leeuwarden-Jong Heerenveen. Of Ado Den Haag-FC Eindhoven. Het was ook meer een reactie op Ajacieden die denken dat de beker al gewonnen is, terwijl ze pas na verlenging langs Kozakken Boys komen. Maar ze hadden de slechste spelers erin staan waaronder Erik Heijblok. Reageren
RobertSA Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Inderdaad. En ik zou niet roepen dat PSV de beker zou winnen...Tegen wie moet Ajax eigenlijk voor de beker? Groningen toch? En Feyenoord toch tegen Heerenveen? Of was 't omgekeerd? Edit: met dat inderdaad was ik het een met Nils, dat Ajax gewoon van KB moet winnen, net met Clowntje:P 't leek ff net alsof ik een j**d was Bewerkt: 30 september 2007 door RobertSA Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Inderdaad. En ik zou niet roepen dat PSV de beker zou winnen...Tegen wie moet Ajax eigenlijk voor de beker? Groningen toch? En Feyenoord toch tegen Heerenveen? Of was 't omgekeerd?Edit: met dat inderdaad was ik het een met Nils, dat Ajax gewoon van KB moet winnen, net met Clowntje:P 't leek ff net alsof ik een j**d was ajax heeft ook gewonnen van KB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.