SWYV Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 ik heb aargh ambtetante probleem met mijn firewall ik moet constant 3min wachten tot de firewall ingeschakeld is maar allee ik wil geen 3min wachten zeg, hoe maak ik die firewall al bij het aanmelden ingeschakeld? of bestaat er nog andere soort firewall? want ik weet niet wat de mijne is, dus al de informatie's over firewall is welkom + hoe die sneller ingeschakeld bij het inloggen op account na opstarten ik word echt zwaar gefrustreerd hierdoor hoor Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Als je niet weet welke firewall je hebt, kunnen we je niet makkelijk helpen. Ik ben geen expert op het gebied van firewalls, maar ik kan je wel een beetje uitleggen wat het is, zoals je in je topictitel staat. Een firewall is een soort van muur, dat ervoor zorgt dat niet alle poorten van en naar je pc (of intranet) openstaan. Er wordt door die firewall gecontroleerd wat erin komt en eruit gaat, met name het eerste. Op die manier kan de firewall virussen, hackpogingen en andere kwaadwilligen buiten houden. Natuurlijk wordt niet alles buiten gehouden, maar wel een groot gedeelte. Bij Windows zit standaard een firewall, maar bij virusscanners vaak ook. Een firewall is dus erg belangrijk, dus uitschakelen is niet aan te raden. Voor meer informatie verwijs ik je door naar Wikipedia.nl. Veel succes met het oplossen van de rest van je vragen. Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 ik schakel nooit firewall uit hoor ik schakel ze altijd in alleen als ik PC aanzet en dan inloggen en dna moet ik 3wachten en dan krijg ik pas ballon dat firewall uit is en dan moet ik erop klikken en firewall is dan ingeschakeld, aargh ik kan dat niet meer aan van het wachten vroeger heb ik dat nooit gehad Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 is het de windows firewall? zoja volg de volgende stappen om je firewall te configureren: De instellingen kan je wijzigen in het Windows Security Center. Ga hiervoor naar het Start-menu, en dan naar het Configuratiescherm of Control Panel, (eventueel verstopt onder Instellingen of Settings). Kies in het Configuratiescherm voor Beveiligingscentrum of Security Center. Als je dit niet terugvindt, kies dan Windows Firewall. dan kan je eventueel nog bij uitzonderingen kiezn welke programma's niet beveiligd moeten worden(je moet wel aangemeld zijn alshoofdgebruiker, als ik me niet vergis) ik hoop dat ik je hiermee wat geholpen heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.