Klokkie89 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Hoe open je deze bestanden?? Ben gaan proberen te moden met GTA2 en heg STYtool gedownload, maar dit is een .rar bestand en die kan ik niet openen. Reageren
Rop Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Zelf raad ik iZarc aan. Dat is een programma waarmee je ong. alle gecomprimeerde bestanden kunt openen. (Denk aan .zip, .rar e.d.) Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) ik zou toch Winrar aanraden daarmee open jij .rar maar ook .zip, .7z enz... en is te downloaden op site genaamd "rarlab" ofzo met Herr Google kun jij dit site wel vinden Bewerkt: 26 september 2007 door SWYV Reageren
Rop Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 ik zou toch Winrar aanraden daarmee open jij .rar maar ook .zip, .7z enz...en is te downloaden op site genaamd "rarlab" ofzo met Herr Google kun jij dit site wel vinden Met iZarc kan dat ook . Ik wist niet dat je met winrar ook alles kon openen? Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 tsja maar voor de modding wereld heb jij meestal .rar, .zip en heel soms .7z en Winrar ondersteunt dit alle 3 dusja en de meeste GTA modders onder ons gebruiken Winzip en/of Winrar ik gebruik Winrar dusja Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 tjanx ga maar weer aan de slag dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.