joshoon Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Hallo forumers.... Ik heb zo snel mogelijk hulp nodig, Want mijn PC doet weer erg vreemd!!! Ik heb vandaag al wel 3 keer Blue Screen of Death gehad. Het komt onverwachts, Er stond bovenin in het blauwe scherm wat me nogal opviel: BAD_POOL_CALLER En de vorige was anders... Ik houd dan Aan/Uit knop 3 sec ingedrukt, en gaat PC uit. Dan start ik hem gewoon weer op, en is er een poos niks aan de hand... Maar later gebeurt het weer... want dat is al voor de 3e keer gebeurt? Hij zegt ook dat ik me hardware moet controleren, maar daar is echt niks mis mee... Want ik heb vandaag geen hardware aangesloten. Wat is het probleem? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Een BSOD met de melding "Bad_Pool_Caller" duid meestal op een fout in de aansturing van het geheugen. Meestal heeft dat te maken met verkeerde drivers (stuurprogramma's) van randapparatuur. Je moet de juiste drivers van alle randapparatuur installeren of de huidige updaten naar een nieuwere versie. Hoogstwaarschijnlijk lost dat je probleem op. Lees ook ===>deze link<=== even door. Informatie over de stopcode van Microsoft.. Reageren
joshoon Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Zover ik weet is al het apperatuur goed Maar zodra ik een Windows Update zie... zal ik hem dan maar gelijk installeren, Want ik zag zonet wel zn Windows Update icontje, zn gele... En die is nu ineens weg :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.