Jump to content

Hulp bij auto in het spel zetten

Mr. Sugo

Recommended Posts

De beste manier om een voertuig in het spel te zetten is via de IMG Tool. Het is een relatief makkelijk en simpel programma, ook als je nog beginner bent. Je kunt gemakkelijk bestanden vervangen, en dat ga je ook doen als je een mod gaat installeren. Ik raad je aan deze tutorial eens goed door te nemen. In die tutorial wordt onder andere het gebruik van de IMG Tool uitgelegd. Bijkomend voordeel is dat het ook nog een keer gaat over het installeren van een voertuig. De tutorial is origineel voor GTA: San Andreas, maar aangezien mods installeren op vrijwel exact dezelfde manier gaat, is deze ook prima te volgen voor Vice City.

Op je screenshot zie ik overigens ook nog allemaal lines, deze kunnen ook nog geplaats worden om de mod beter tot zijn recht te laten komen. Ga ten eerste even naar deze map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA Vice City' > 'Data'. Welke lines in welke bestanden moeten, dat staat er netjes. Je kunt de bestanden openen met kladblok overigens, dit doe je door er met je RMB (RightMouseButton) op te klikken en te kiezen voor 'openen met kladblok'. Veel succes! :)

Delen op andere websites

Oke,

ik heb nu al die dingen gedaan maar als ik in het spel zit krijg ik naa ongeveer 10 seconden "Unhandeled Exception" maar ik heb de auto zelf nog niet gezien in het spel dus weet niet of het werkt.

Dubbeh.

Waarschijnlijk werkt het niet helemaal goed, want anders zou je ook geen foutmelding krijgen. Heb je op de juiste manier de lines ingevoerd en heb je ook netjes de stappen uit de tutorial gevolgd? Ben je tevens niet vergeten om te eindigen met rebuild archive? Het wijst er toch op dat je ergens een fout hebt gemaakt, probeer dus te kijken waar dat is. Eventueel kun je de mod weer verwijderen via back-up bestanden. Heb je deze niet meer, vraag ze dan in dit topic aan.

Overigens kun je ook een automatische installer gebruiken. Een voorbeeld hiervan is VCMM, via dat programma kun je autoamtisch mods installeren. Alles wat jij net via de IMG tool deed, zal VCMM dan voor je doen.

Weet iemand trouwens op welke locatie er een "Rancher" rijdt? >_<

De Rancher heeft geen vaste vindplek, maar kijk vooral op Washington Beach rond. Daarnaast is tevens een kwestie van geluk. Eventueel kun je gebruik maken van een spawner, waarmee je hoeft voertuig voor je neus kunt spawnen.

Delen op andere websites

Oke, ik geef het op, zodra ik in Washington Beach rijd krijg ik meteen "Unhandeled Exception"

Dus ik zoek even verder en vraag ook wat hulp bij mn zus ( :dans: ) want die heeft het ook zo vaak bij haar gedaan maar ze speelt niet meer :puh:

Dubbeh.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...