Jump to content

Muziek-maker progamma

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden.

Ik zou is graag weten of er 'n bestand(progamma) is voor muziek te maken. Een eigen liedje maken ja!

Als er die er z'n welke is de beste?

Geplaatst:

Ik heb me MP3 Maker aangeschaft. Lekker programma, alleen niet erg simpel in het begin, vanaf je ermee kunt werken loopt alles vlotjes! Weet niet of er een demo van is maar hiermee kun je héél veel! Verder kan ik niet direct iets bedenken.

PS: Gratis versies of Demo's kunnen nog verschillen van de werkelijke (betaalde) versie ^_^

Geplaatst:

Oke. Wil iemand 'n uitleg geven over de FL studio. Want ik snap er niet veel van.

Waarom?

Ik 'b een weddenschap met iemand. Wie als eerst 'n nummer heeft gemaakt en op limewire zetten en dan wie 't eerst 250 keer is gedownload.

Nou ik denk dat 't zo goed is.

Geplaatst:
Oke. Wil iemand 'n uitleg geven over de FL studio. Want ik snap er niet veel van.

Waarom?

Ik 'b een weddenschap met iemand. Wie als eerst 'n nummer heeft gemaakt en op limewire zetten en dan wie 't eerst 250 keer is gedownload.

Nou ik denk dat 't zo goed is.

Heb even gekeken op hun website, en ik vond deze link voor support..

Helaas is het wel Engels, maar op internet zal er vast nog wel wat NLs uitleg te vinden zijn.. (GoOgLe!) :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...