pasgal Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Zou je ook met 1 of andere vrachtwagen auto's erop kunnen zetten? Ik bedoel dat je dan de auot's erop zet en dat ze dan blijven zitten. Gr pasgal Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Zou je ook met 1 of andere vrachtwagen auto's erop kunnen zetten? Ik bedoel dat je dan de auot's erop zet en dat ze dan blijven zitten. Gr pasgal Volgens mij is er geen enkel voertuig die voertuigen kan vervoeren. Je kunt het natuurlijk wel eens proberen met bijvoorbeeld een Packer, maar ik denk dat het dan gaat schuiven en dergelijke. De klep kun je openen of sluiten met Numpad 2 of Numpad 8. Je kunt overigens wel één voertuig vervoeren, dit kan met bijvoorbeeld de Towtruck of de Tractor. Tot slot zou je natuurlijk ook creatief kunnen zijn met wat dingen, probeer bijvoorbeeld eens wat voertuigen in een Dumper te stoppen. Misschien lukt het met de kraan uit de Quarry missies. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 trouwens probeer dit eens: hou de packer open, rijd er een auto in. en doe dat oprijding dicht... dan kun je er wel mee rijden. weetje: stop er een vrachtwagen in en kijk wat er gebeurt :DPS: als er niks gebeurt PB me dan niet hier posten Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 In die packer gaat alles schuiven. De engine van GTASA staat het namelijk niet toe dat 2 voertuigen op/in/door/onder elkaar zitten. Je kan wel een mod downloaden van een Andromada die je kunt volladen, die kun je hier downloaden. Verder is ook de IMG Tool nodig om hem ingame te krijgen, en de Carspawner ook, zodat je de Andromada kan spawnen Reageren
centrion Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 ik wet wel hoe dat kan er rijen wel eens van die auto's ik weet niet of dat ookmet de pc is maar er rijen bepaalde auto's met een haak aan de achter kant die je naarbeneden kan bewegen en naarboven daarmee kan jeauto's optillen en ermee wegrijen zelfs als er iemand in zit Reageren
Donwell Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Klopt, dat is de Towtruck, oftewel de kraanwagen. Met deze voertuigen kun je makkelijk mensen meenemen, zonder dat er iets gebeurd. Zo ook agenten e.d. De haak laat je zakken met Num8 en hijs je omhoog met Num2. Dit kan ook nog andersom zijn, dat weet ik niet 100% zeker. Met een Tractor kan dit ook overigens, zoals hierboven al genoemd staat. En 'Dark_Zemy', dat wil ook niet. Alles gaat schuiven e.d. waardoor die wagen uiteindelijk explodeert door de vele schade. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.