Marioleo69 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Hoe kan je de alpha van een textuur samen met de het normale textuur kopieeëren naar een andere textuur? Ik wil graag de wolkenkrabber in het midden van LS helemaal van glas maken, maar daarvoor heb ik wel de alpha met het textuurje van het glas nodig. Het glas met de alpha ik al. Alvast bedankt Bewerkt: 27 september 2007 door Marioleo69 Reageren
K.O. Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik weet niet helemaal precies wat je bedoelt, maar volgens mij wil je gewoon de alpha extracten. Voor zover ik weet heeft dit te maken met het bestandsformaat waarnaar je extract. Ik dacht dat een bmp geen alpha bevat, maar een tga bestand bijvoorbeeld wel (weet ik niet zeker hoor) In een programma als Paint Shop Pro of Photoshop kun je dan deze alpha bereiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.