stoellen Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 hallo ik heb hier een code met de titel voetgangers vallen je aan wat bedoellen ze daar persies mee Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 De mensen die in de stad rondlopen gaan je slaan enzowww :S trouwens doe deze code niet dan kan je de 100% niet meer halen Reageren
Bigstijn Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 hallo ik heb hier een code met de titel voetgangers vallen je aan wat bedoellen ze daar persies mee Voetgangers oftewel pedistrians zijn mensen die over straat lopen, in auto's zitten etc. Met deze code geactiveert zullen deze voetgangers je aanvallen, voetgangers zijn dus gewoon de mensen die op straat rondlopen. Deze code kan wel irritant zijn, alle voetgangers zullen je met vuisten (Misschien ook wapens) aanvallen . Reageren
KJF Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) hallo ik heb hier een code met de titel voetgangers vallen je aan wat bedoellen ze daar persies mee Hiermee bedoelen ze dat er rellen komen, iedereen gaat vechten. ze vallen onder andere ook jouw aan. maar als je saved met deze cheat, blijf je hem houden, dus save hem niet over een oude save heen, behalve als je dat wilt. EDIT: Donald was me voor. EDIT: Bigstijn en darkzemy, bedoelde ik. Bewerkt: 27 september 2007 door KJF Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Dan rennen voetgangers naar je toe en die gaan je vermoorden. Dus eigenlijk een soort van dat je negatief in het nieuws kwam en dat iedereen op je af komt. Edit: @hierboven: Er zijn geen rellen over iedereen, alleen Carl is de dupe ervan. PS: 2 Oeps, 3 posts te laat... Bewerkt: 27 september 2007 door Donald F. Duck Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Je kan het spel wel nog 100% voltooien als je deze cheat doet, zolang je maar niet opslaat wanneer je deze cheat hebt ingevoerd. Reageren
stoellen Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 hallo ik heb hier een code met de titel voetgangers vallen je aan wat bedoellen ze daar persies mee Hiermee bedoelen ze dat er rellen komen, iedereen gaat vechten. ze vallen onder andere ook jouw aan. maar als je saved met deze cheat, blijf je hem houden, dus save hem niet over een oude save heen, behalve als je dat wilt. EDIT: Donald was me voor. EDIT: Bigstijn en darkzemy, bedoelde ik. vallen ze dan aleen aan met pistoolen en niet met een bazoeka Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Nee. Ze vallen je alleen aan met de wapens die ze hebben, en dat zijn in de meeste gevallen de vuisten Als je de cheat invoerd dat voetgangers wapens hebben, dan is het helemaal een feest. In combinatie met de 'peds vallen je aan'-cheat. Dan vallen ze je namelijk met wapens aan, en vooral met Rocket Launchers. Je bent binnen no-time de pijp uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.