Jump to content

Camerastandpunthulp nodig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden.

Ik zit met een stom probleem, namelijk de met de camerastandpunt.

Ik wil de camerastandpunt zo hebben, zie afbeelding:

camstandcz3.jpg

Mij lukt het niet, ik heb de Camhack geprobeerd maar ik weet niet hoe

en het lukt ook niet met Camhack.

Ik vind de camerastandpunt zoals op de afbeelding

veel makkelijker rijden.

Maarja, er zijn best veel stomme standjes.

Dus, weet jullie hoe ik het moet doen?

Bij voorbaat dank

GTA_XP

Geplaatst: (bewerkt)

Als je onder het rijden met de muis beweegt verandert het camerastandpunt ook. zo is die foto waarschijnlijk gemaakt.

ook met de knop 'V' voor de pc, 'select' op de ps2 en de 'back button' op dexbox

Bewerkt: door m.r.gido
Geplaatst:
Als je onder het rijden met de muis beweegt verandert het camerastandpunt ook. zo is die foto waarschijnlijk gemaakt.

ook met de knop 'V' voor de pc, 'select' op de ps2 en de 'back button' op dexbox

Je ziet toch dat ik m op de PC heb?

Ik weet de camerastanden te veranderen door V te drukken maar niet

zoals ik het op afbeelding laat zien.

Dat is nou de vraag.

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit mogelijk is, misschien via een DAT bestand ofzo, maar ik weet van SCM dat er wel eens staat create.camera behind player of behind car (achter de spelen of achter de auto).

Dus misschien is het mogelijk om in een file wat getallen te veranderen dat de camera hoger staat, maar ik denk van niet, maar misschien weet iemand anders hier meer van.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Normaal gesproken kun je de camera met Camhack op elk gewenst camerastandpunt zetten. Dit kun je geheel zelf instellen, precies zoals jij het wilt. Enig nadeel is wel dat je de camera dan vervolgens niet meer met de muis kunt bewegen, iets wat je bij (de meeste) normale camerastandpunten wel kunt doen. Dit kan natuurlijk wel in de 'Free-mode', maar dan heb je geen vast camerastandpunt.

De screen uit de beginpost is niet van jou, neem ik aan? Zo niet, dan denk ik dat de maker het camerastandpunt wat bijgestuurd had met de muis, zoals m.r.gido al opmerkte. Indien mogelijk, zou je ook kunnen proberen om de maker van deze screenshot te benaderen.

Geplaatst:

In GTA III had je ook zo'n camera standpunt. Dat is best wel fijn omdat je dan meer ovezichtelijkheid hebt over wat er voor je gebeurt. Misschien eens vergelijken met de bestanden van GTA III? Ik heb eigelijk geen idee waar de bestanden voor de Camera staan.

Geplaatst:
Normaal gesproken kun je de camera met Camhack op elk gewenst camerastandpunt zetten. Dit kun je geheel zelf instellen, precies zoals jij het wilt. Enig nadeel is wel dat je de camera dan vervolgens niet meer met de muis kunt bewegen, iets wat je bij (de meeste) normale camerastandpunten wel kunt doen. Dit kan natuurlijk wel in de 'Free-mode', maar dan heb je geen vast camerastandpunt.

De screen uit de beginpost is niet van jou, neem ik aan? Zo niet, dan denk ik dat de maker het camerastandpunt wat bijgestuurd had met de muis, zoals m.r.gido al opmerkte. Indien mogelijk, zou je ook kunnen proberen om de maker van deze screenshot te benaderen.

De screen uit de beginpost is van mij.

Dat is een voorbeeld.

Maar precies wat MartyCeha zegt!!

De camstand zoals in GTA III.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...