Jump to content

Sony Vegas

Recommended Posts

Geplaatst:

Is dit een goed programma? Ik zou het graag ook eens willen gebruiken als het niet TE ingewikkeld is.

Maar ik zoek al een hele tijd naar een trial, vind hem maar niet :( Weet er misschien iemand 1 zijn?

Geplaatst:

Kijk eens hier! Volgens mij kost het programma zelf geld, en dan zul je dus naar de (online)winkel moeten gaan als je het wilt gebruiken. 't kan ook gratis zijn, maar Sony kennende zal dat wel niet zo zijn. :dans:

Geplaatst:

De demo van 6.0 is al tijden niet meer beschikbaar, we zijn al aanbeland op versie 8.0 :)

Die kan je downloaden en die is dan 30 dagen werkende. Ik zelf heb de full version van 7.0e, ik kan helaas op dit forum niet vertellen hoe ik daar aan gekomen ben ;) Bij de 8.0 Trial zit ook de gloednieuwe microsoftnet frame software, 3.0 en een nieuwe titel systeem maar in feite verschilt hij niet veel van 7.0.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Als je leest voordat je domme vragen gaat stellen. Had je in mijn bovenstaande post gelezen dat je even in het Sony Vegas topic moet kijken, want daar staan uitgebreide beschrijvingen om je doel in dit programma te gebruiken. Vat deze reactie niet verkeerd op, maar het is misschien handig om toch beter te lezen, en te kijken voordat je in het rond bazuinde met vragen.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je leest voordat je domme vragen gaat stellen. Had je in mijn bovenstaande post gelezen dat je even in het Sony Vegas topic moet kijken, want daar staan uitgebreide beschrijvingen om je doel in dit programma te gebruiken. Vat deze reactie niet verkeerd op, maar het is misschien handig om toch beter te lezen, en te kijken voordat je in het rond bazuinde met vragen.

Kan je ook normaal kunnenl typen, En antwoorden op zijn vraag mag ook wel !!!

Je Handtekening zuigt ook scheinheil :zz:

Bewerkt: door Las Vegas
Geplaatst:

Het staat bij de link die Summerbase gaf :? Je had inderdaad beter kunnen lezen...

De snelheid van het filmpje veranderen

Je kan ook de snelheid van een filmpje veranderen , dit gaat als volgt.

Druk op de rechtermuisknop op het filmpje en kies Insert/Remove envelope en kies dan Velocity.

img4es3.png

Er komt dan een lijn in het midden van het filmpje op de tijdlijn. Ook staat er aan het begin een punt.

Als je met de rechtermuisknop op die punt klikt , dan krijg je een lijstje te zien met een aantal keuzes;

1: Set to 300% forward Velocity: Zet de snelheid naar 3x zo snel.

2: Set to normal velocity: Zet naar normale snelheid

3: Set to 100% reverse velocity: Zet snelheid naar 1x zo snel achteruit.

4: Set to...

Bij optie 4 moet je zelf een waarde opgeven in procenten , dus je kan je video helemaal traploos veranderen kwa snelheid.

De waardes moeten dan tussen de -100 en de 300 liggen.

In latere tutorials komt nog meer over Overgangen en de snelheid van bepaalde onderdelen.

Dat was het!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...