easteregg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ik heb alle missies van cesar gedaan maar die van zero niet. nu wil ik de missie black project doen maar na de cutscene beland ik bij het huis waar de vliegschool is. <_< <_< <_< kan iemand mij helpe?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ik heb alle missies van cesar gedaan maar die van zero niet. nu wil ik de missie black project doen maar na de cutscene beland ik bij het huis waar de vliegschool is. <_< <_< <_< kan iemand mij helpe?? Dat moet een glitch zijn. Is wel eens eerder een topic over geweest meen ik, maar weet ik niet zeker. Zit je na de cutscene nog wel in een missie (zie je wel og geen safehouse teken)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easteregg Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 nee na de cutscene sta ik voor dat safehouse in verdant meadows ofzo iets. ik kan wel missies van woozie in las venturas doen (en zero) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 en dat wordt er gezegd in de cutscene? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easteregg Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) nee dat word er niet gezegt, maar eerst kwam er niet te staan dat ik tussen 20:00 en 6:00 die missie kon doen en nu dus wel, ik had ongeveer 75% fat en nu 0% fat. daar lag het volgens mij aan. wel raar <_< toen ik nog dik was kwam er gewoon een cutscene dat the truth op een vliegtuig zat maar cj zag hem niet en toen belande ik bij die safehouse. nu lukt het, er komt ook een andere cutscene, nu alleen nog de missie hale en ohja nog iets ik heb gelezen dat er aliens liggen in het lab , is dit al bewezen? Bewerkt: 30 december 2004 door easteregg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Omdat de vraag nog een keer voorbij moest komen heb ik pas maar wat screens gemaakt. Verteld dit genoeg? :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.