robinzja Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Beste, Ik kan mijn gta niet patchen van 1.01 naar 1, in de game zie ik de versie wel, maar als ik de patch gebruik dan ziet hij de versie niet? Ik wil echt graag sa mp spelen. Bij voorbaat dank, robin Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Even een vraagje, want waarom wil je van V1.01 naar V1? V1.01 bied nl. meer mogelijkheden... Maar goed, welke versie heb je oorspronkelijk? Want als dat V1 is dan kun je hem gewoon herinstalleren. Als je V2 hebt lukt dat niet, want dan moeten we met .exe's gaan werken, en dat is illigaal, dan mag ik je dus niet helpen. De reden waarom je niet V1.01 naar V1 kan patchen is omdat daar gene patch voor ís, de patches die momenteel in omloop zijn zijn alleen voor V1/V2 naar V1.01 te patchen. Reageren
bramboy Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Als je V2 hebt kun je hem ook herinstaleren maar je moet hem dan weer downgraden naar V1 downgrader is te vinden in de download database zal hem ff voor je zoekne hier<----------<_< Bewerkt: 27 september 2007 door Bling Overbodige, zelfgemaakte tekeningen verwijderd. Reageren
robinzja Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 het is nodig om SA MP te spelen en ik ben niet achterlijk om het te downgraden, alleen het probleem is dat het downgrade programma de versie van san andreas niet kan vinden, terwijl dit in game op 1.01 staat? Reageren
ikt Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Je zult de aanwijzingen moeten volgen die gegeven zijn door het programma. Misschien moet je het in de map van GTA San Andreas doen. Maar ik zou eeerst nog eens de readme lezen, die zit er meestal bij als je een bestand downloaded. Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Ik snap het, Ik heb even een post opgezocht, waarin alles duidelijk staat beschreven: Klik Waarschijnlijk ligt het aan je V1 Files, die staan daar wel. Om daar info over te krijgen, kies 'Stap 2'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.