dupree Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 ik vind het wel tof dat je naar een concert kunt gaan in vcs vind je ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 dat is inderdaad wel fet en zeker voor mijn vader wegens "vroeger". overgens kan je op de psp versie vrij rondlopen en iedereen overhoop knallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Nou... Vrij rondlopen? Nee niet helemaal. Je kan proberen te lopen, maar Vic blijft lopen op de plaats, alsof hij op een hardloopband staat. Maar je kan wel schieten. En als je een beetje goed draait kun je iedereen afknallen daar. Dat ziet er best humoristisch uit. De camera zoomt in op een dode gitarist en je hoort het geluid wel nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2007 ja maar tijdens de concert is er tog ook nog een missie bezig ? iets van dat mensen vanaf boven dingen naar beneden laten vallen ? En dat jij ze moet stoppen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2007 ja maar tijdens de concert is er tog ook nog een missie bezig ?iets van dat mensen vanaf boven dingen naar beneden laten vallen ? En dat jij ze moet stoppen ? Klopt, maar daarna kan je zovaak naar het concert als je wilt voor $6000 per keer, en dan kan je gewoon toekijken zonder dat je mensen moet vermoorden. En tijdens de missie zie je ook veel van het concert, maar als je nog een keer wilt genieten dan kan je altijd nog een keer gaan als je het geld ervoor hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2007 Mijj vader werd echt helemaal blij toen hij Phill collins zag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik ben er nog maar 1 x geweest Het is wel leuk voor een keertje.. Maar daar blijft het ook bij.. Het is niet zo als je telkens VCS speelt er heen gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2007 Dat concert is fantastich aangezien ik van oldies muziek hou... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik heb hetzelfde als vele mensen hier. Het concert is geweldig, iedere zaterdagavond ga ik even een bezoekje brengen aan het Hyman Memorial Stadium en af en toe komt m'n pa kijken, wat die normaal nooit doet. Phill Collins FTW! Gewoon een zeer leuke toevoeging, jammer dat hij niet meer liedjes speelt. Hopelijk breiden ze dit in GTA IV wat uit, ik wil naar The Boggs in concert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 Leuk, alleen het geluid is als een smak in me gezicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IND33 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 concert?? waar dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Na de missie In The Air Tonight kun je voor $6000 per keer het concert van Phill Collins bekijken, in het Hyman mermorial Stadium. Dit bestaat slechts uit het nummer 'In The Air Tonight'. Maar aangezien je zo gemakkelijk geld verdient, is de prijs probleem. Bewerkt: 21 oktober 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 Na de missie In The Air Tonight kun je voor $6000 per keer het concert van Phill Collins bekijken, in het Hyman mermorial Stadium. Dit bestaat slechts uit het nummer 'In The Air Tonight'. Maar aangezien je zo gemakkelijk geld verdient, is de prijs probleem. bovendien ben je je geld toch niet kwijt want je hoeft natuurlijk niet te saven (dom als je het wel doet). eigenlijk een soort borgsom dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 Om helemaal er heen te lopen en dan niet te saven? Kom nou dat het me de moeite niet waard, ik krijg toch $40000 per dag, dan is die $6000 helemaal niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.