demontventoux Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik heb op m'n kamer een computer gekregen, jammer genoeg staat er geen internet op. Nu zou ik er toch graag enkele spelletjes opzetten. Weet iemand een plek waar ik leuke, (oude) games (zoals bijvoorbeeld Chip Challenge) gratis kan downloaden. Belangrijk is dus dat als ik ze op m'n andere pc zet ik ze kan spelen zonder dat er inernet voor nodig is. Categoriën die ik graag speel: FPS-shooters (ik denk niet dat die er gratis, zonder internet zijn, maar kom,..) race-games adventure-games Het mogen dus ook al redelijk oude games zijn (zoals dus vb Chip Challenge). Alvast enorm bedankt! Reageren
-eend- Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Kijk hier even, hier staat een lijst vol met gratis downloadbare spellen, en Trials Reageren
thug Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) hoe ga je dat er dan opzetten met een memorystick?ook eens proberen Bewerkt: 28 september 2007 door thug Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Dit is warez en mogen het hier niet over gepraat in dit forum Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Dit is warez en mogen het hier niet over gepraat in dit forum De eerste GTA's zijn toch ook gratis te downloaden Als je even de moeite had genomen om naar de link van -eend- te kijken kwam je erachter dat hier geen sprake is van warez, maar gewoon van gratis legaal downloadbare games Bewerkt: 28 september 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
-eend- Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Dit is warez en mogen het hier niet over gepraat in dit forum Kijk eerst even in het topic he, wijsneus.. Gratis downloadbare spellen en Trials. En wat vraagt hij? Gratis downloadbare spellen Reageren
demontventoux Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Die lijst had ik ook al bekeken, maar toch bedankt -eend-. Het probleem is dat voor de games in die lijst bijna overal een inernetconnectie voor nodig is, en die heb ik dus niet op die pc. @thug: ja via USB-stick. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Klik 3 topgames online gezet . Gratis en legaal . Het betreft: Farcry, PoP Sands Of Time en Rayman Raving Rabbids Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Klik 3 topgames online gezet . Gratis en legaal . Het betreft: Farcry, PoP Sands Of Time en Rayman Raving Rabbids ze werken niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.